וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבובאקר דומביה חתם במכבי פתח תקוה: "נגמרו לכולם התירוצים"

27.1.2022 / 12:45

החלוץ השלים את מעברו ממכבי נתניה, גורם במועדון: "יש לנו עכשיו סגל יוצא מהכלל, אין סיבה שלא נראה את זה בתוצאות"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

לאחר שסיכם את תנאיו במכבי פתח תקוה אמש (רביעי), אבובאקר דומביה השלים היום את מעברו ממכבי נתניה לקבוצה של ניר קלינגר, בה ישחק עד תום העונה. דומביה בן ה-22, יליד חוף השנהב, ערך העונה 13 הופעות בליגת העל ובהן כבש שני שערים לזכות היהלומים.

"עכשיו נגמרו לכולם התירוצים" אמר הבוקר גורם במכבי פתח תקוה, על רקע צירופו של דומביה. "עשינו כאן שינוי ענק בסגל השחקנים. הגיעו שלושה זרים חדשים ועוד שני ישראלים טובים מאוד, אור אינברום ועידו שחר. יש לנו עכשיו סגל יוצא מהכלל והגיע הזמן להביא ניצחונות ונקודות. מכבי פתח תקוה נמצאת במלחמת הישרדות, אבל הוספנו הרבה מאוד כלים חדשים ואין שום סיבה, שלא נראה את זה עכשיו בתוצאות. שלושת המשחקים הקרובים יתנו לנו מושג לגבי איפה העונה הזאת הולכת".

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
קיבל חיזוק, עכשיו נגמרו לקבוצה שלו התירוצים. ניר קלינגר/אודי ציטיאט

כפי שנכתב כאן אמש, מי שצפוי להיות משוחרר מסגל המלאבסים הוא אלסאן דומביה, שיושאל לקבוצה בליגה הלאומית. בשבת הקרובה תצא מכבי פתח תקוה לקרב תחתית קריטי ביותר נגד הפועל נוף הגליל, בו האורחת שנועלת הטבלה תפגוש את הקבוצה שמדורגת מעליה, בתקווה להשיג ניצחון ראשון מאז המחזור השביעי. נוף הגליל, אגב, היא אחת הקבוצות הבודדות שמכבי פתח תקוה הצליחה לנצח העונה, והיא עשתה זאת פעמיים: 0:4 בליגת העל (הניצחון האחרון שלה) ו-0:2 בגביע המדינה.ד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully