וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחכה להלוואה, הייאוש של מזרחי המחיש את הצרות

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 9:39

הקבוצה מקווה לקבל 6 מיליון שקל משני גופים שונים, כולל הצעה להלוואה מהרוכשים האמריקאים. בינתיים הכניעה של יוסי מזרחי צריכה להדאיג גם את המאמן הבא, בעוד שקמסו מארה הוא סמל לאופטימיות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים יבינו היום (חמישי) סופית את מצבה הכלכלי של הקבוצה, כאשר המטרה היא לקבל הלוואה בסך 6 מיליון שקל משני גופים שונים. אתמול עלה הרעיון שהרוכשים האמריקאים ילוו לקבוצה את הסכום, יתחילו בבדיקת נאותות, ואם ייקחו את הקבוצה בסוף ההליך - הסכום יירד מסכום רכישת הקבוצה מחוגג. בבית"ר הביעו אתמול אופטימיות אך אמרו כי רק היום יתקבלו תשובות סופיות. כחלק מהפתרון נבדקת אפשרות להקדמת תשלומים מהמנהלת והגופים המשדרים על חשבון השנים הבאות.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
באמאהבה, מדאגה, מרצון לעזור, והבין שהוא פשוט לא יכול. מזרחי/דני מרון

2. יומיים לפני משחק ההפסד של בית"ר ירושלים ל-מ.ס אשדוד 2:0 בטדי לפני שבועיים, לקח יוסי מזרחי את מרקו ינקוביץ' לשיחה ארוכה, ניסה להבין מה מפריע לו, דיבר לליבו על המצב והסביר לו עד כמה הקבוצה צריכה אותו. למחרת באימון המסכם ינקוביץ' חזר להפגין התלהבות ונראה חדור מוטיבציה. המאמן היה משוכנע כי הוא סוף סוף הולך לקבל ממנו תרומה - אבל כבר בחימום לפני המשחק ניגשו למזרחי אנשי צוות ושחקנים והתלוננו שינקוביץ' עצבני, מתוסכל, בועט בכדורים, "לא בא לו" להתחמם והוא אומר לשחקנים שסביבו ש"אין לי אנרגיות לבלגן הזה".

זה לא חדש למזרחי. הוא אימן את המונטנגרי גם בעונה שעברה ויודע במי מדובר, וכבר כשנכנס לתפקיד אמר לכולם: "הוא לא שחקן שמתאים למצב הזה, אבל אין לנו קישור בכלל, הוא היחיד שמחזיק כדור באמצע, זה הוא או כלום". בגדול, הסיפור של ינקוביץ' הוא הסיפור של כל הסגל של בית"ר ירושלים. שחקנים שמזרחי היה תקוע איתם. וזה היה הם, או כלום.

"כמעט בלתי אפשרי להתנהל ככה, אי אפשר להשפיע, אי אפשר לזעזע, חצי קבוצה פצועה ועוד חצי קבוצה עסוקה בשחרורים או קיצוצים" - זה היה אחד המשפטים האחרונים של מזרחי בבית וגן כמאמן בית"ר ירושלים. התחושה הזאת ליוותה אותו לאורך כל התקופה בה אימן את הקבוצה, וגרמה לו לייאוש. הביקורות והטענות ש"עבר זמנו" לא הציקו למזרחי כמו התחושה שהוא לא מצליח להשפיע על שחקנים, שבסיטואציה כל כך קשה הוא לא ישן בלילה, שהמצב אליו הביא חוגג את המועדון הפך את המאמן הוותיק לבלתי משפיע.

עוד בוואלה!

יוסי מזרחי התפטר מבית"ר ירושלים, שרון מימר מועמד מוביל

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מתאים, אבל זה מה יש. ינקוביץ' מסמל את הסגל של בית"ר/ברני ארדוב

3. ארווין קומאן ויוסי מזרחי הם מאמנים איכותיים, כאלה שעברו הרבה, שניהם התייאשו והלכו, מעבר לנושא הבריאותי. הם הרגישו שהם לא משפיעים. נכון להיום לבית"ר יש כמה נקודות יותר מלשלוש קבוצות בתחתית אך מקצועית היא החלשה ביותר. שלושה שחקנים שוחררו אתמול, ואולי עוד אחד או שניים שישוחררו עד לסיום החלון, וברקע הסיכוי להתחזק קלוש.

מהנקודה הזאת יגיע המאמן הבא של בית"ר, מי שזה לא יהיה. כשאלי אוחנה יבין מה הסגל שיש לו הוא יוכל גם לשבת עם מאמנים ולהבין מי מוכן לקחת על עצמו את הפרויקט הזה. זה לא פשוט למאמן שיבוא, הוא יודע שאחרי ששני מאמנים התייאשו, שהסגל נחלש ואין יכולת להתחזק, הסיכויים שלו לא כאלה גבוהים וזה סיכון שהוא יצטרך לקחת, ולנסות להביא משהו אחר שירים את השחקנים. לא במקרה מרקו בלבול ברח מהר מהאפשרות וגם מימר שיקבל פנייה בוודאי ירצה לשמוע פרטים ולחשוב. את המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה יעביר גל כהן. אם בית"ר תציג שם משהו אחר ותנצח, אולי בסוף הוא יהיה האיש שיסיים על הקווים.

שחקני בית"ר ירושלים, קמסו מארה, איתמר ניצן, אוראל דגני. אודי ציטיאט
ההוכחה שאפשר לשקם את המותג. מארה/אודי ציטיאט

4. נקודת האור הכי גדולה בבית"ר ירושלים השנה קצת פוספסה בגלל כל מה שקורה סביב הקבוצה, וקוראים לה קמסו מארה. מקצועית הקשר לא התעלה, הפגין יכולת בינונית ומטה, אך העובדה ששחקן מוסלמי העביר חצי עונה בבית"ר ירושלים, ואף קיבל הרבה תמיכה ואהבה פרט לבודדים שהתעלם מהם, היא ההישג הכי גדול של בית"ר ואוהדיה שהרימו ראש בעונה הזאת. וגם אתמול מארה נחתך באופן מביש, אך סיים את זה בקלאס ואמר: "בית"ר יותר חשובה ממני, אולי אחזור בעתיד" - והעביר אך ורק מסרים חיוביים. בתוך כל ביב השופכין שחוגג יצר בבית"ר, זאת נקודת האור של המועדון לעתיד, ההוכחה שאפשר לשנות, לתקן ולשקם את המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully