וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי התפטר מבית"ר ירושלים, שרון מימר מועמד מוביל

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 23:26

המאמן פנה לאלי אוחנה בבקשה לסיים את תפקידו ויחזור לנהל את מחלקת הנוער. היו"ר: "עזר לנו בתקופה קשה מאוד". המפוטר הטרי מבני סכנין עשוי להגיע, גל כהן יעמוד על הקווים נגד הפועל חיפה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

המשבר בבית"ר ירושלים ממשיך לתת את אותותיו: לאחר שהמועדון פיטר הבוקר את שלושת הזרים, אדווין ג'סי, קמסו מארה ומרקו ינקוביץ', המאמן יוסי מזרחי פנה ליו"ר אלי אוחנה וביקש לסיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת. מזרחי ישוב למשרתו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, כאשר שרון מימר נחשב כרגע למועמד מוביל להחליפו ועשוי לקבל פנייה מאוחנה. עוזר המאמן גל כהן יעמוד על הקווים במשחק מול הפועל חיפה בשבת (19:50, ישיר בספורט1).

מאמן בני סכנין שרון מימר. שלומי גבאי
יחזור לעוד קדנציה בבית"ר? שרון מימר/שלומי גבאי

מזרחי אמר לאחר ההודעה: "לפני חודש וחצי נקראתי, ולא בפעם הראשונה, לעזור לחלץ את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה. עשיתי כל מאמץ אפשרי כדי להשיג מטרה זאת, ולצערי הרב זה לא צלח במידה לה קיוויתי.

לאור לחץ כבד מצד אשתי וחברים קרובים, החלטתי לבקש מחברי אלי אוחנה לשחרר אותי מהתפקיד. מקווה מאד שהעניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר, ומועדון הפאר הזה שהוא ביתי, ישרוד ויחזור במהרה לימיו הגדולים. אמשיך לשרת את המועדון במחלקות הנוער, ואעזור בכל דבר שאדרש. תודה לאוהדי בית"ר, שלמרות האכזבות מלווים אותנו ברגעים הקשים הללו".

יו"ר המועדון, אלי אוחנה אמר: "אני מודה מקרב לב ליוסי מזרחי על התקופה האחרונה. כמו תמיד, כאשר הוא נקרא למשימה עבור בית"ר הוא לא היסס, ועזר לנו בתקופה קשה מאוד מקצועית וכלכלית. אני מודה לו ברמה האישית על כך שהוא תמיד נמצא שם בשבילי ובשביל המועדון. מודה על ההירתמות ומקווה שנשיג את מטרותינו הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער, אותה הוא אוהב ואליה הוא חוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully