וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סי ומארה: "לא כועסים". ינקוביץ' מתוסכל: "למה לא הודיעו קודם?"

26.1.2022 / 13:36

הזרים נפרדו מבית"ר ירושלים. ג'סי: "מתביישים שמועדון כה גדול הגיע למצב כזה". מארה: "כמעט כולם היו נגד הקבוצה הקטנה שניסתה לפגוע בי". עובדי המועדון נדרשו לקצץ 25% משכרם: "לא ישנים בלילה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

"זה לא נעים, כולם במועדון מתביישים בסיטואציה שמועדון גדול כמו בית"ר הגיע אליו. אני לא כועס, בית"ר חשובה מהכול וצריכה לשרוד". כך אמר היום (רביעי) אדווין ג'סי לוואלה! ספורט, זמן קצר אחרי שקיבל הודעה רשמית מבית"ר ירושלים על כך שהוא משוחרר מהמועדון. שחקן הכנף היה אחד משלושה זרים שקיבלו הודעה על פרידה מיידית, כמו גם מרקו ינקוביץ' וקמסו מארה.

הגנאי-הולנדי הוסיף: "אם צריך להקריב אותי ועוד כמה שחקנים זה בסדר. בתחילת הדרך כאן נהניתי, אבל מהר מאוד האנרגיות מסביב היו ברורות, בעיות כלכליות בדרך והרבה בלגן. יש לבית"ר קהל מדהים שרציתי להמשיך לשחק עבורו, אבל זה לא יקרה. אני עדיין לא יודע אם אשאר בישראל".

קמסו מארה אמר לוואלה! ספורט: "המועדון יותר חשוב מהכול. רציתי להמשיך אבל יש בעיות ואין ברירה, זה המצב. היה לי טוב בבית"ר ואולי בעתיד אחזור. אם היה משהו שהפריע לי זו קבוצה קטנה של אוהדים שהציקה וחיפשה לפגוע בי, אבל כמעט כולם היה נגדם וחיזקו אותי, שמרו עליי, גם השחקנים. אני בן אדם מאמין, רציתי להגיע לירושלים, קרה מה שקרה ועכשיו אמשיך הלאה".

בניגוד לג'סי ומארה, מרקו ינקוביץ' נראה מתוסכל בבית וגן ואמר לסובבים: "אני מבין את המצב של בית"ר, אבל היו צריכים להודיע לי קודם כי היו לי הצעות טובות. עכשיו אני פצוע ואין עוד הרבה זמן".

אדווין ג'סי שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"בתחילת הדרך כאן נהניתי, אבל מהר מאוד האנרגיות מסביב היו ברורות". ג'סי/מאור אלקסלסי

ההודעה שקיבלו היום שלושת הזרים היא צעד רשמי ראשון במסגרת הקיצוץ התקציבי שמתכננים במועדון מהבירה בצל המצב הכספי הרעוע וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד. מהמועדון נמסר: "אנו מודים למרקו, אדווין וקמסו מקרב לב וכואבים שנאלצנו להגיע לסיטואציה הזאת. לצערנו, בסופו של דבר, המועדון והיכולת שלו לשרוד כלכלית קריטיים, מה שהביא אותנו למצב הנוכחי".

כעת מחכים בבית"ר לנאמן יצחק יונגר, שנמצא בשיחות מתקדמות בנוגע לאפשרות שבית"ר תזכה לתמיכה או הלוואה שיאפשרו את המשך התפעול השוטף עד לסיום העונה.

בעוד כולם מתרכזים בשחקנים, עובדי המועדון כבר מקבלים מכתבים לחתימה על קיצוץ של 25% ודואגים מאוד לעתידם: "אנשים כאן לא ישנים בלילה, בעלי משפחות שרק מקווים שיקבלו שכר בחודש הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully