וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שלנו מאז שהגעתי"

מאמן מכבי ת"א מצא דברים חיוביים ב-1:3 מול אשדוד, וטוען: "מחפשים חיזוק, אבל אין סיבה להילחץ". בן חיים: "מה שהיה בשבוע שעבר היה קשה, אבל התאוששנו יפה"

מכבי תל אביב לא שכחה את ההפסד 2:0 למ.ס. אשדוד בסיבוב הראשון, והערב (שבת) השיגה נקמה באצטדיון הי"א עם מהפך ו-1:3 שהעלה אותה לפחות זמנית למקום השלישי. במחצית הראשונה נראה היה שהמארחת בדרך להשלים דאבל עונתי ראשון מאז 2004/05 על הצהובים אחרי שמוחמד כנעאן העניק לה יתרון, אבל טל בן חיים, עדן שמיר וסטיפה פריצה דאגו למהפך לאחר ההפסקה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים עם מלאדן קרסטאיץ'. לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים עם מלאדן קרסטאיץ'/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ': "אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה, שלטנו במשחק לכל אורכה, עשינו הכל חוץ מלכבוש, היו לנו 3-2 הזדמנויות לכבוש ולעלות ליתרון, וזו הייתה המחצית הראשונה הכי טובה שלנו מאז שהגעתי. במחצית השנייה ראינו שיש לנו שחקנים עם אופי, כבשנו שלושה שערים וניצחנו. זה ניצחון חשוב עבור הביטחון, כי אחרי פיגור 1:0 זה טוב שכבשנו שלושה שערים וניצחנו".

על האפשרות לחיזוק: "אנחנו עובדים על זה כל הזמן. יש לנו רק חמישה ימים עד סיום החלון. אנחנו צריכים להבין שקשה להביא לפה שחקנים, ואם לא נצליח - זה גם בסדר. אין סיבה לאבד את הראש. מנסים להביא שחקנים חדשים, אבל יש פה שחקנים טובים".

על אדוארדו גררו, שלא היה בסגל בגלל עבירת משמעת: "זה עניין פנימי. מה שחשוב זה שהקבוצה ניצחה".

טל בן חיים: "בשבת שעברה היה משחק לא קל, ולא רק בגלל התוצאה. היום מהדקה הראשונה ראו שבאנו לנצח, וגם כשנקלענו לסיטואציה לא נוחה חזרנו. בשבוע שעבר עשינו 2:2 אבל לא הגיעה לנו הנקודה, וזה קשה, כשמשחקים ככה בבית, והקבוצה שומעת בוז. לבוא שבוע אחרי למגרש כל כך קשה, ולהראות מהשנייה הראשונה שאנחנו הולכים לנצח - שאפו לכל הצוות ולכל השחקנים. אנחנו במצב שאנחנו לא רגילים אליו, ואין לנו יותר נקודות לאבד השנה. ה-DNA של המועדון זה לסיים הכי גבוה שיש, אז אנחנו מקווים לנצח בכל משחק, ובמקביל יש את הגביע להתקדם בו".

עוד בוואלה!

התעוררה בהפסקה: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 באשדוד

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה, דן ביטון, שחר פיבן. לירון מולדובן
כמה זה חשוב. הצהובים צוהלים/לירון מולדובן

המאמן המפסיד רן בן שמעון: "היו רגעים שבהם יכולנו לכבוש בכל התקפה, אבל קיבלנו שער בלי קשר למשחק. היו דקות שבהן היינו צריכים להרוג את המשחק, אבל בגדול, למכבי תל אביב הגיע לנצח".

על החילוף המוקדם: "הייתה לי התלבטות אם לשחק עם 4 או 5 שחקנים בהגנה, והמערך עשה דברים טובים, אבל גם היינו פרוצים מאחור. אי אפשר לשחק מול קבוצות חזקות עם פרצות בהגנה. סייף? היה לנו אחלה סגל בשביל לנצח גם בלעדיו". על הטבלה: "אנחנו עושים דברים טובים השנה, חבל לי אם נאבד את המקום בפלייאוף בגלל נאיסביות, ואני שונא את המילה הזאת".

בלם אשדוד גיל כהן: "התחלנו טוב את המשחק, גם את המחצית השנייה התחלנו טוב. קצת חוסר עירנות וחוסר ריכוז וספגנו את הראשון ואז את השני. אחר כך חיפשנו לכבוש את השוויון, אבל ספגנו את השלישי ונגמר הסיפור. כדי שנסיים בפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לשחק כמו במחצית הראשונה. קודם כל לשמור על שער נקי".

בראשון:

הפועל תל אביב - הפועל חדרה (20:00, ספורט1)
מכבי נתניה - מכבי חיפה (20:30)

בשני:

עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully