וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "כרגע זה נראה שמכבי פתח תקוה ובית"ר היורדות הבטוחות"

הלם בפתח תקוה מההפסד שהותיר אותם שש נקודות מתחת לקו האדום, היו"ר: "לא זוכר את עצמי במצב כזה ב-32 שנים במועדון, אם הייתי יודע מה הבעיה אולי הייתי מצליח להסביר". מעמדו של קלינגר לא על הפרק

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

תחושות של הלם ואפילו ייאוש במכבי פתח תקוה אמש (שבת) אחרי הפסד החוץ 1:0 בקרב התחתית נגד הפועל נוף הגליל. פתח תקוה רשמה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון וכרגע נראה שהקבוצה בדרך הבטוחה לליגה השנייה. משבוע לשבוע נראה שמצבה של פתח תקוה הולך ונהיה אנוש בתחתית וכעת היא כבר מרוחקת שש נקודות מחוף המבטחים שמעל הקו האדום.

לאור התוצאות האחרונות הוחלט בצמרת המועדון שלא לצרף יותר שחקני רכש מעבר לשחקנים שכבר הוחתמו. בשבוע שעבר עוד בדקו את האפשרות לצרף שחקן או שניים נוספים, אולם ההפסד אמש טרף את הקלפים ובשלב זה יוותרו בפתח תקוה על הבאת שחקנים נוספים

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
מעמדו לא על הפרק. ניר קלינגר/אודי ציטיאט

ניר קלינגר מקבל גיבוי מוחלט מהנהלת המועדון ושאלת מעמדו כלל לא נמצאת על הפרק, למרות שהוא טרם רשם ניצחון מאז הגיע לקבוצה. לקלינגר ושחקניו אין יותר מדי זמן להתאושש, כי כבר ביום שלישי הם יארחו את הפועל באר שבע במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. קלינגר צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים בגביע, גם כדי לחלק עומסים ובעיקר כדי לשמור על חלק משחקניו, לקראת קרב תחתית נוסף מול הפועל ירושלים בשבת.

"אין לי יותר תשובות ואין לי מה להגיד", אמר היושב ראש אבי לוזון בשיחה עם וואלה! ספורט. "הבאנו שחקנים, נותנים שקט לצוות המקצועי, אין בעיות של כסף ובחיי שאין לי הסבר למה שקורה. אם הייתי יודע מה הבעיה, אולי הייתי מצליח להסביר, אבל אין לי תשובות".

עוד בוואלה!

קלינגר: "היינו בשליטה, ואז הגיעה ההחלטה ההזויה של השופט"

לכתבה המלאה
אבי לוזון האיש החזק של מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
"בחיי שאין לי הסבר למה שקורה". אבי לוזון/אודי ציטיאט

"כרגע זה נראה שמכבי פתח תקוה ובית"ר היורדות הבטוחות", הודה לוזון. "זה המצב, אבל אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי להיות קצת אופטימיים. אני לא זוכר את עצמי במצב כזה במכבי פתח תקוה, ב-32 שנים שאני במועדון, לא חשבתי לפני המשחק שנפסיד וכל פעם קורה לנו משהו אחר. ראינו כרטיס אדום הזוי שקיבל אור אינברום וזה הפך את המשחק. אם לא היינו מקבלים אדום, אין סיכוי אחד למאה שהיינו מפסידים את המשחק. הכל הולך לנו הפוך השנה, כל פעם טעות תורנית אחרת".

הבלם דניאל פלשר הוסיף בסיום: "אין ספק שבעונה הזאת דברים הולכים לנו יותר קשה מהרגיל. במחצית הראשונה היינו במשחק, היו לנו כמה החמצות ואז טעויות של חוסר ריכוז ושילמנו על זה. נצטרך לבוא ביום שלישי לגביע, שזה מפעל אחר, כדי לנצח ולהמשיך הלאה. כל השחקנים כאן ביחד, מאוחדים ויודעים שאפשר לצאת מזה. אנחנו רואים את היכולת של הקבוצה, אנחנו לא קבוצה שמתייאשת ואני בטוח שנצא מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully