וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "היינו בשליטה, ואז הגיעה ההחלטה ההזויה של השופט"

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 21:06

מאמן מכבי פתח תקוה ביקר את ההרחקה של אינברום בהפסד לנוף הגליל, אבל מאמין בסיכויי ההישארות: "לא נוותר". שי ברדה החמיא להצלה הקריטית של השוער המחליף עמבר: "יש לו פנים טובות"

הפועל נוף הגליל ניצחה היום (שבת) 0:1 את מכבי פתח תקוה בקרב התחתית החשוב, ועלתה מעל לקו האדום. שער של טימו מוזי (58) סידר לשי ברדה ניצחון בכורה, ושלוש נקודות קריטיות. אור אינברום הורחק (44) והוציר את מכבי פתח תקוה בעשרה שחקנים, כשהקבוצה של ניר קלינגר רושמת משחק 13 ברציפות ללא ניצחון, ושוב שומעת קללות ומחאות מהאוהדים. מתן עמבר, השוער המחליף של נוף הגליל, רשם הצלה נהדרת בדקות הסיום, והבטיח את הניצחון.

ברדה: "אני מאושר בשביל המקום הזה. יש פה מקום שנותן למאמנים לעבוד. יש צוות מצוין, מנכ"ל שנותן שקט, אני מאוד רוצה להצליח בשביל המקום הזה. ננסה לשחק התקפי, עם השחקנים האלה ננצח. עד ההרחקה המשחק היה די מאוזן, אבל זה הכדורגל, צריך לדעת לנצל דברים, ועשינו את זה. עכשיו צריך להמשיך".

על ההצלה של השוער המחליף מתן עמבר בתוספת הזמן, שהבטיחה ניצחון: "זה בחור עם פנים טובות, ואני מאמין שמי שעובד קשה ויש לו פנים טובות, בסוף מצליח. הניצחון הוא הרבה בזכות ההצלה שלו".

שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
שחקני הפועל נוף הגליל/אודי ציטיאט
ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה/אודי ציטיאט
אור אינברום שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
רגע מכריע. אינברום/אודי ציטיאט

ניר קלינגר: "המשחק היה בידיים שלנו, במחצית הראשונה היינו בשליטה, ואז הגיעה ההחלטה ההזויה של השופט. מחצית שלמה בעשרה שחקנים, ברור שזה קשה. זה לא ניכר, אבל אילולא ההרחקה הלא מחויבת, הסיכויים שלנו לנצח היו יותר טובים. צריך להמשיך הלאה. בכוח. זה קשה, ולא נעים, אבל זה הכדורגל".

על מחאת הקהל: "צריך להתרכז בצד המקצועי. לא קל להפוך את האנרגיה והאמונה למקום חיובי, אבל לא נוותר, נמשיך עד הסוף. אנחנו לא רחוקים 20 נקודות מהקו האדום, אלא 6-5 נקודות, וזה הפיך. צריך להסתכל על עצמנו, ולא על היריבות".

למה שלושת הזרים שהגיעו לא שותפו? "דומביה הגיע רק ביום חמישי ועשה רק אימון אחד, ניקולסקו הגיע לפני שלושה שבועות אבל היה חולה, וגם הבלם עדיין לא בכושר, זאת הבעיה להביא זרים בינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully