וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים הבהירו: אלחמיד לא הורחק אוטומטית, העניין יצוין בדו"ח

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 22:48

לירן ליאני ידגיש בדו"ח כי בלם הפועל באר שבע לחץ את ידו בחוזקה ובאופן מאיים, אך לא מדובר בעונש אוטומטי למשחק הבא

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) ניצחון 0:1 שני ברציפות, הפעם מול הפועל ירושלים בטדי. הקבוצה של רוני לוי לא הרשימה במיוחד בכר הדשא הרעוע בבירה, אבל שער של יוג'ין אנסה (44) סידר לה שלוש נקודות ואת המקום הראשון לפחות עד המשחק של מכבי חיפה מול מכבי נתניה בראשון.

לאחר המשחק התרחשה תקרית מוזרה כשחאתם עבד אלחמיד לחץ יד בחוזקה לשופט לירן ליאני ושלח לעברו "מבט מאיים", ולכן הורחק. בהפועל באר שבע הופתעו, ואיגוד השופטים ביקש להבהיר בהודעה לאחר מכן: "לא מדובר באדום המהווה הרחקה אוטומטית, אך ליאני יציין בדו"ח השיפוט שהשחקן לחץ את ידו באופן מאיים (מבט מאיים) ובחוזקה".

המשמעות: כרגע אלחמיד יכול לשחק בגביע מול מכבי פתח תקוה ביום שלישי, ולאחר מכן יחמיץ את משחק הליגה מול מכבי נתניה בגלל חמישה כרטיסים צהובים. אם יוחלט להעמידו לדין בעקבות דו"ח השיפוט, עונש נוסף ייקבע בבית הדין המשמעתי.

רוני לוי, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד שלוש נקודות. רוני לוי/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "היה משחק קשה מאוד. ראינו את הפועל ירושלים גם נגד מכבי תל אביב וגם נגד מכבי חיפה, היא עשתה לשתיהן חיים קשים. היא קבוצה מאורגנת ומסודרת וקשה נגדה. ניצחנו וזה מה שחשוב. אנחנו רוצים שהדרך תהיה טובה יותר ונגלה יכולת גבוהה יותר. הרבה היבטים היו טובים מאוד, קצת היינו פחות טובים עם הנעת הכדור. אחרי שעשינו את ה-0:1 יכולנו לעשות את ה-0:2 ואז היה משחק קל יותר. כל הכבוד לשחקנים, עשו את העבודה והולכים הביתה".

על החילוף המבוטל של ספורי: "זה החילוף שהיה צריך להתבצע, הייתה התלבטות. אין שום קשר למחאות של הקהל. אני שמח שהאוהדים אוהבים ומאמינים ברמזי ספורי, בטח אחרי מה שהוא עבר שנה לפני, אבל זה החילוף שאמור היה להיות וזה מה שהיה".

על הרמה של הפועל באר שבע: "כל הזמן צריך לתת הסברים, לקהל שלנו שמעודד את הקבוצה ביום חורף קשה. אנחנו כל הזמן עובדים ורוצים לשפר את הנקודות הפחות טובות. הקבוצה רצינית מאוד, אני מקווה שעם הזמן השחקנים יעשו יותר פעולות אישיות יפות כמו שעשו היום. אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה ואני מרוצה מהשחקנים".

לקראת מכבי חיפה - מכבי נתניה: "נתניה היא אחת הפייבוריטיות שלי וגדלתי שם. אנחנו משתדלים לעשות את העבודה שלנו ובזה להתרכז. אם יהיה לנו בונוס על הדרך לא נבכה".

רמזי ספורי אמר: "חושב שהתפתח משחק מאוד קשה, התנאים של המגרש, לא רגילים לשעה, ידענו מההתחלה שיהיה קשה, ניסינו לשחק כמה שיותר כדורגל, אבל זה מה שהצגנו כרגע, שמחים אך ורק על הניצחון". לגבי החילוף שהיה אמור לשלוח אותו החוצה ושונה, אמר הקשר: "יש מאמן והוא יחליט מי ישחק, מי יוחלף ומי ייכנס. הקהל רוצה לראות כמה שיותר שחקני התקפה על המגרש, העבודה של המאמן היא לייצב גם בדקות לא טובות, מבין את הקהל".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר אחרי המשחק: "מאוכזב. זה משחק של 0:0, לא היה פה יותר מדי כדורגל. ידענו שזה ייפול על טעות לפה ולשם. סגרנו טוב את הנייחים שלהם, אבל הם ניצלו חצי מצב ואנחנו לא. זה מה שהכריע את המשחק. היו עבירות שאפשר היה להימנע מהן. נחזור לספר שאנחנו משלמים מחיר על צעירים וכו'? הסיפור הזה מיצה את עצמו. אנחנו צריכים נקודות. אתם כל הזמן סופרים את המצבים למסגרת, מה זה קשור? הגענו למספיק מצבים, באר שבע הבקיעה ואנחנו לא. יש לנו קהל אדיר ותמיד אמרתי את זה. לפעמים כועסים וזה לגיטימי, הכול בסדר. אני אוהב ומכיל את כולם. אני שמח שהם באים ומעודדים, אנחנו צריכים אותם".

גיא בדש הוסיף: "מחצית ראשונה עשינו מחצית טובה, חושב שהיינו עדיפים אפילו. הם היו מסוכנים בנייחים וטעינו שנתנו להם יותר מדי זמן. מחצית שנייה לא שיחקנו טוב ולא היינו במשחק. כל העונה יש לחץ, גם כשאנחנו מעל הקו האדום. באנו העזנו ושיחקנו כדי לנצח".

הפועל באר שבע תשחק נגד מכבי פתח תקוה בגביע במהלך השבוע ובמחזור הבא מחכה לה מפגש עם מכבי נתניה. הפועל ירושלים תתארח אצל מכבי פתח תקוה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully