וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלונטר: נוף הגליל מנסה לצרף זרים חדשים בטרם שחררה זרים רשומים

25.1.2022 / 18:20

המדורגת לפני האחרונה בליגה במו"מ מתקדם לצירוף דומביה ממכבי נתניה ובמקביל גם ממתינה לתוצאות הבדיקות הרפואיות של ג'ון אוגו, אך לא ברור מי ישוחרר בשבילם. מאור לוי יצטרף וימנע את החתמת אקס הפועל באר שבע?

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל, המדורגת לפני האחרונה בליגת העל, מנסה לנצל את הימים שנותרו עד סיום חלון ההעברות כדי לעשות שינויים נוספים בסגל שלה. עד כה צורפו לא מעט שחקנים, ביניהם ארנסט מאבוקה, דיוויד טווה, איתן ולבלום וניר לקס, ובמקביל גם נפרדה הקבוצה ממספר שחקנים, אלא שכעת נקלעה לפלונטר בכל הנוגע לחיזוק הסגל.

הפועל נוף הגליל לא עוצרת כאן ונמצאת במשא ומתן מתקדם עם אבובאקר דומביה, קשרה של מכבי נתניה שצפוי ללהצטרף בחוזה עד סיום העונה הנוכחית, אך הבעיה כרגע בכל נושא הזרים היא שבנוסף לדומביה רוצים בנוף הגליל לצרף גם את ג'ון אוגו שנמצא בארץ בימים האחרונים וסיכם עקרונית את תנאיו, אולם יצטרף רשמית בכפוף לתוצאות הבדיקות רפואיות אותן כבר ביצע, אולם תוצאותיהן טרם התקבלו ובקבוצה לא ייקחו שום סיכון בנוגע לקשר הניגרי שלא שיחק כשנתיים.

אבובאקר דומביה, מכבי נתניה. ברני ארדוב
מו"מ מתקדם לצירופו. דומביה/ברני ארדוב

בקבוצה אמורים להודיע לקווין פרייטר שהוא משוחרר כדי לפנות מקום לדומביה, אך לא ברור מי הזר הנוסף שישוחרר בשביל להחתים את אוגו. מקומו של השוער סטפן מרינוביץ' מובטח, כך שהמאמן שי ברדה יצטרך לבחור בין החלוץ לוואגו קיזיטו ובין הבלם גוטיירי 'גוטי' טומלין, שחזר לאימונים מלאים אחרי שהחלים מניתוח בכתפו.

שחקן נוסף שמבוקש מאוד בנוף הגליל הוא מאור לוי, קשרה של מכבי חיפה. כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, במועדון עושים מאמצים גדולים לקבל אותו בהשאלה עד סוף עונה. בהחלט ייתכן שאם מאור לוי יגיע, יוחלט לוותר על הרפתקת החתמתו של ג'ון אוגו וישאירו גם את קיזיטו וגם את 'גוטי' בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully