וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה לסוכני השחקנים הזרים על הכוונה לשחררם

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 21:41

במועדון החלו בשיחות עם נציגי בואצ'י, מארה, ג'סי, ינקוביץ' ומחיאס לקראת מכתבי פיטורים. כ-150 אוהדים מחו נגד חוגג

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים מעבירה הילוך לקראת שחרור שחקנים. היום (שלישי) נודע כי החלו ראשי המועדון בשיחות עם סוכני השחקנים הזרים לקראת פיטורי חמישה מהם עוד השבוע. מדובר בנציגיהם של ריצ'מונד בואצ'י, ג'וסואה מחיאס, קמסו מארה, מרקו ינקוביץ' ואדווין ג'סי, שמרביתם ככל הנראה יקבלו הודעות רשמיות על סיום דרכם ביומיים הקרובים.

בכל מקרה, הדגישו בבית"ר, הכוונה היא לנסות עד מחר למצוא פתרון שיימנע את שחרורם ועל כן הודעות רשמיות בנושא לא צפויות לפני ששיחות נוספות ייערכו. אחד הפתרונות האפשריים שמנסים בבית"ר ירושלים זה להשיג הלוואה מתומך בימים הקרובים, זאת במעורבות של גורמים בכירים בעיריית ירושלים.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג/צילום גולשים
ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יוסי מזרחי מנסה לשמור עליו. בואצ'י/ברני ארדוב

מבחינת יוסי מזרחי, ברשימת הזרים בואצ'י הוא האחרון שיפוטר מבין החמישה כי המאמן משוכנע שהוא משמעותי מאוד לסיכויי ההישרדות בליגת העל. יתרה מכך, נראה כי בשלב הראשון שלושה מחמשת הזרים יקבלו הודעות פיטורים. יש לציין כי באשר לזר השישי חלאופילו פלייטר, הוא עשוי להישאר בשל עלויותיו.

מי שכבר הבהיר שבכוונתו לתבוע את המגיע לו הוא ינקוביץ', ששכרו בעונה וחצי שנותרו לחוזהו הוא כ-450 אלף יורו נטו. עם תנאים נלווים מדובר בעלות ברוטו של שלושה מיליון שקל, אותם יתבע בפיפ"א.

שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ישבתו החל מה-9 בפברואר? שחקני בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

לפי הודעת ארגון השחקנים וכפי שפורסם בימים האחרונים, הקשיים הכלכליים מהם סובלת בית"ר ירושלים לאחרונה הובילו לכך שבמועדון הודיעו על כוונה לפגוע בתנאי העסקתם ובעיקר על כוונה להפחית את שכרם בצורה משמעותית ללא ניהול מו"מ וללא כל הסכמה ובטענה שבית"ר ירושלים פועלת בחוסר תום לב ובדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה.

במקביל, ארגון השחקנים הודיע היום (שלישי) על סכסוך עבודה בבית"ר ירושלים. ניר אלון, יו"ר הארגון, הודיע כי 24 מתוך 30 שחקני המועדון צפויים לשבות החל מה-9 בפברואר ואילך לאחר שהניסיון ליישב את הסכסוך בין הצדדים באמצעות מו"מ לא צלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully