וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים גדולים בנוף הגליל לצרף את מאור לוי בהשאלה ממכבי חיפה

שי ברדה מייעד לקשר בן ה-21 מקום בהרכב, במועדון העבירו מסירים ישירים לראשי הירוקים במטרה שהקשר יצטרף. כעס על ג'ון אוגו, שטרם הוחלט אם להחתימו

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

בהפועל נוף הגליל, שנמצאת מתחת לקו האדום, מנסים לנצל את הימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות כדי לצרף עוד שחקן אחד או שניים לסגל הקיים. לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה עושים מאמצים גדולים מאוד לצרף בהשאלה את מאור לוי, קשרה של מכבי חיפה.

בימים האחרונים הועברו מסרים ישירים מנוף הגליל לראשי הירוקים בכל הנוגע לרצונם לצרף את הקשר אליהם, כשהמטרה היא להפוך אותו לשחקן הרכב קבוע בקבוצה של המאמן שי ברדה.

מאור לוי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
מיועד לשחק בהרכב של שי ברדה בנוף הגליל. מאור לוי/ברני ארדוב

בתוך כך, בנוף הגליל טרם הוחלט סופית אם לצרף את הקשר הניגרי ג'ון אוגו, שסיכם אמנם את תנאיו, אך טרם חתם רשמית על חוזהו. בנוף הגליל כעסו על אוגו ונציגו שהעלו תמונה של השחקן ברשתות החברתיות כשהוא מחזיק את חולצת המועדון, למרות שטרם חתם רשמית.

בצוות המקצועי מחפשים גם שחקן התקפה ישראלי נוסף, שכן אם יוחלט בסופו של דבר להחתים את אוגו, יצטרכו בקבוצה לשחרר את אחד החלוצים הזרים, קיזיטו או קווין פרייטר, ולכן מחפשים עוד חלוץ ישראלי לגיבוי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בשבת תארח הפועל נוף הגליל את מכבי פתח תקוה לקרב תחתית לוהט, ובמועדון מקווים לניצחון ראשון בעידן המאמן החדש שי ברדה. ביום רביעי ייתייצב בבית הדין המנכ"ל גיל ברעם, שמואשם בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות והעלבת שופט לאחר שהטיח בלירן ליאני שהוא "מושחת" ועל פי דו"ח השופט חזר על מילה זו ארבע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully