וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכבי תל אביב לא תגיע? ספק אם אצטדיון הי"א יאושר לשבת

24.1.2022 / 16:30

כשלושה שבועות אחרי שהשזרוע כשל והמגרש באשדוד הושבת, לוואלה! ספורט נודע שרק לאחר ביקורת מטעם ההתאחדות בשיתוף אגרונום בכיר שתיערך ביום שלישי תתקבל החלטה היכן ייערך המשחק

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

כשלושה שבועות לאחר שמשטח הדשא באצטדיון הי"א הושבת מפעילות, במ.ס. אשדוד עדיין לא יכולים להיות רגועים ובטוחים שבשבת הקרובה הם יארחו במגרשם הביתי את מכבי תל אביב (17:30, ספורט1).

לוואלה! ספורט נודע שרק מחר (שלישי) בבוקר תתקיים ביקורת מטעם ההתאחדות לכדורגל בשיתוף אגרונום בכיר, שיהיה זה שיקבע אם אפשר לשחק על כר הדשא בסוף השבוע הקרוב, כאשר כבר ביום שישי אמור להתקיים עליו משחק של אדומים אשדוד מהליגה הלאומית, שתארח את מכבי בני ריינה.

שחקן מ.ס. אשדוד קני סייף מול שחקן מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש. אריאל שלום
היכן ייערך המשחק? קני סייף מול אנדרה ז'ראלדש בסיבוב הראשון בבלומפילד/אריאל שלום

על פניו נראה שאין בעיה כי הדשא ירוק והמשטח נראה טוב, אולם לוואלה! ספורט נודע כי עדיין קיימת בעיה בדשא, כשהחשש הוא שהמשטח עדיין "חולה". ייתכן שמצבו של כר הדשא נובע מבעיה אשר דורשת ריסוס מיידי ובשלב זה עדיין לא ברור אם ניתן יהיה לשחק באצטדיון הי"א כבר בסוף השבוע הקרוב, גם אם ייערך ריסוס מחר או מחרתיים. כך או אחרת, רק בשעות הצהריים המוקדמות ביום שלישי יוכלו במ.ס. אשדוד לראות ולהבין את המצב לאשורו.

כזכור, מ.ס. אשדוד כבר אירחה את משחק הבית האחרון שלה נגד הפועל נוף הגליל באצטדיון בלומפילד, אחרי שאצטדיון טרנר, המגרש הביתי החלופי של הקבוצה, לא היה זמין באותו יום לשימוש הקבוצה עקב משחק של הפועל באר שבע. בשבת הקרובה תתארח הפועל באר שבע בטדי אצל הפועל ירושלים, כך שאם אצטדיון הי"א לא יאושר, נראה כי המשחק ייערך בבירת הנגב.

בתוך כך, בין אם המשחק ייערך בסופו של דבר באצטדיון באשדוד או במגרש אחר, ארגון אוהדי מכבי תל אביב, "מכבי פנאטיקס", הודיע על החרמת המשחק לאחר שנודע כי מחירי הכרטיסים יעמדו על 45 שקלים לנוער ו-90 שקלים למבוגר לפני עמלות, לעומת 50 שקלים ששילמו אוהדי מ.ס. אשדוד בסיבוב הראשון בבלומפילד. "ג'קי, אתה שונא כדורגל ואותנו במיוחד" נכתב בין השאר בהודעת הארגון, שביקש ממכבי תל אביב לא למשוך את הכרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully