וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע הקדישו את הניצחון לאוהדים: "הרימו אותנו"

24.1.2022 / 6:24

הקבוצה חזרה למירוץ האליפות אחרי 0:1 קשה על מכבי פתח תקוה: "היינו כבר עם הראש למטה, אבל קיבלנו זריקת חיים". במועדון שיבחו את ויטור: "מי אם לא הוא יכבוש שער כזה של אופי". עכשיו רוני לוי מקווה שהמסר שהעביר לספורי חלחל, ושרצף חדש יתחיל

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה למירוץ האליפות אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על מכבי פתח תקוה בחוץ. בקבוצה רושמים הבוקר 43 נקודות, שתי נקודות בלבד פחות ממכבי חיפה שסיימה שלשום רק בתיקו מול הפועל ירושלים. "היינו כבר עם הראש למטה, אבל קיבלנו זריקת חיים", הודו אמש בקבוצה שהייתה בתחושת משבר גדולה אחרי ההפסדים למכבי חיפה ולמכבי תל אביב, אבל ידעה אמש להגיע למשחק חוץ קשה מול האחרונה שנלחמת על חייה ולנצח אותו.

במועדון הקדישו את הניצחון לאוהדים. המאמן רוני לוי החמיא בסיום למאות האוהדים שעשו את הדרך מבאר שבע לפתח תקווה בערב חורפי במיוחד. זה הצטרף אל ההגעה של האוהדים שלשום לאימון הבוקר בבית האדום כדי לתמוך בשחקנים ובמאמן. "הניצחון הזה מוקדש לאוהדים. הם הרימו אותנו ונתנו לנו להאמין שוב בעצמנו", אמרו במועדון אמש. "זה לא היה מובן מאליו שהאוהדים יתמכו בנו השבוע. איכזבנו אותם מאוד, אבל הם החזירו לנו על כל הפעמים שהסבנו להם אושר".

שחקני הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, אנדרה מרטינס, מיגל ויטור. אודי ציטיאט
הביטחון חזר. באר שבע חוגגת עם הקהל/אודי ציטיאט

כעת, מקווים בקבוצה לפתוח שוב רצף של משחקים ללא הפסד ואם אפשר אז גם שרוב המשחקים יסתיימו בניצחון. בשבת תחכה להפועל באר שבע הפועל ירושלים בטדי ואחרי ההופעה של השחקנים של זיו אריה מול מכבי חיפה, איש בבאר שבע לא יקל ראש ביריבה שהתיקו שלה מול חיפה, העלה את מד ההתלהבות בקבוצה של רוני לוי שלשום בלילה. מי שיחסרו בשבת הם איתי שכטר המוצהב וניקיטה רוקאביציה הפצוע. במקומם צפוי לשחק שגיב יחזקאל שאמור היום לחזור להתאמן אחרי שבוע של קורונה. גם רותם חטואל ויוג'ין אנסה שזכו אמש לאשראי ופתחו בהרכב, צפויים להמשיך לשחק.

רמזי ספורי והלדר לופס שספגו אמש כרטיסים צהובים, לא ישחקו מול מכבי פתח תקוה במשחק הגביע הראשון מבין שניים בין השתיים ברבע הגמר.

בקבוצה שיבחו אמש את מיגל ויטור, כובש שער הניצחון. "זה היה שער עם הלב הגדול של מיגל", אמרו בקבוצה. "כל השער הזה היה שער של נחישות ועוצמה, ומי אם לא מיגל יכול לכבוש כאלה שערים של אופי".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. אודי ציטיאט
גול אופייני. ויטור/אודי ציטיאט

רוני לוי השאיר במשחק את רמזי ספורי עד הסיום ושיחק בדקות מסוימות בסוף עם ספורי ודור מיכה יחד. בקבוצה טענו כי ספורי הבין שהוא חייב להרים את האינטנסיביות של המשחק שלו וכאשר הוא ייתן לאורך כל המשחק יכולת גבוהה, לא תהיה סיבה ללוי להוציא אותו כפי שהיה במשחקים רבים העונה.

במחזור הליגה הקרוב תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ נוסף, הפעם בטדי מול הפועל ירושלים (שבת, 15:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully