וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריכים להיות בטדי 12-15 אלף אוהדים שבאים בשעה הקשה הזאת"

23.1.2022 / 18:45

יוסי מזרחי מצפה מהקהל לתמוך בבית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב (ב', 20:30). חוג'ה צפוי לפתוח לצד דגני, התלבטות בין תומר לאזולאי החלוץ אצל האדומים, בן ביטון עשוי לחזור לסגל

מחזור 19הסתיים24/01/2022
בית"ר ירושלים
    2:0
    • (8) דוידה
    • (60) רוסה
    הפועל תל אביב
    תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    בצל תכנית הקיצוצים עליה הודיעו היו"ר אלי אוחנה והנאמן יצחק יונגר, בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 20:30) את הפועל תל אביב במשחק המרכזי של המחזור ה-19 בליגת העל. דוד חוג'ה יפתח לצד אוראל דגני שחוזר להרכב, כאשר רועי הרמן ואורן ביטון יהיו המגנים. קמסו מארה עשוי לרדת לספסל, כאשר אופיר קראיף ואביאל זרגרי תורגלו בקישור, בהתקפה מובטח מקומו של ירדן שועה, ואיתו ישחקו מיכאל אוחנה או חלאופילו פלייטר.

    המאמן יוסי מזרחי אמר: "בכדורגל אף פעם אין תירוצים. גם אם עולים עם צעירים, שופטים לפי התוצאות. את אף אחד לא מעניין המצב של בית"ר או גורמים אחרים, רק לפי התוצאות. השחקנים צריכים להבין את זה. להגיד לך שהאווירה היא קולית והכול בסדר? לא, האווירה לא בסדר. השחקנים וכל הצוות פה מתפרנסים מבית"ר ירושלים וכשהפרנסה שלך לוטה בערפל, זה מטריד אנשים. ברגע שעולים למגרש, וזה מה שהבהרתי לשחקנים, אנחנו מחוייבים ב-100 אחוז למועדון הזה וצריכים לעשות הכול כדי שבית"ר תצוף מעל המים".

    המאמן המשיך: "אני דווקא די מרוצה מההתקדמות מבחינת המחויבות, פרט למשחק מול אשדוד. היינו מאורגנים (במשחקים האחרונים), נראינו כמו קבוצה, אבל אנחנו חייבים לצבור נקודות. הרבה זמן לא ניצחנו וחייבים לעשות את זה. בלי הקהל אנחנו לא שווים כלום. אם הקהל לא יבוא וירים את השחקנים בתקופה הקשה הזאת - אבל לא 2,000 איש, טדי צריך להיות מחר עם 12-15 אלף אוהדים שבאים בשעה הקשה הזאת, לבוא ולתמוך ולהרים את הקבוצה הזאת. הקבוצה לא במצב קל, לא מקצועית ולא מנטלית, וכאן האקס פקטור של הקהל שלנו שיכול להוביל אותנו לגבהים אחרים".

    דוד חוג'ה הצעיר הוסיף: "המצב לא פשוט, אנחנו ערים למה שקורה, אנחנו מאוחדים ומאוד ביחד. אנחנו מנסים לנתק את עצמנו, יוסי עוזר לנו להתנתק, רוצים להתמודד על הדשא. זה קשה, זאת פעם ראשונה שאני חווה את זה, אבל זה אתגר חדש. גם השחקנים הוותיקים, גם יוסי, יש לנו מועדון ואחריות עליו, ונתמודד עם זה הכי טוב שאפשר. הקהל שלנו הוא הכי טוב בארץ, כשהוא איתנו, הוא שווה נקודות, אנחנו צריכים אותו מחר איתנו, הוא תומך בנו ושיבואו מחר ויעודדו אותנו חזק".

    הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, דוד חוג'ה, אורן ביטון, אביאל זרגרי, אופיר קריאף, לירן רוטמן, עוזיאל פרדו, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.

    דוד חוג'ה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. דני מרון
    בית"ר תחזור לחייך קצת? דוד חוג'ה/דני מרון

    הפועל תל אביב

    כ-4,000 אוהדי הפועל תל אביב צפויים להגיע מחר לירושלים ולאייש את היציע הצפוני בטדי. בקרב אוהדי הקבוצה קיימת התלהבות גדולה מהמשחק, גם מתוך שמחה לאיד בשל האירועים המלווים את היריבה, והם מתכננים חגיגה גדולה מחר ביציעי טדי. דני גרופר הפצוע ייעדר, כמו גם שי אליאס. בן ביטון עשוי להתלבש לאחר הפציעה, אך בכל מקרה לא יפתח. בהתקפה ישנה התלבטות בין שלומי אזולאי ליואב תומר.

    קובי רפואה אמר לקראת המפגש: "הייתה הכנה טובה למשחק. עדיין יש בבית"ר קבוצה טובה ושחקנים טובים, אז מבחינתנו אנחנו לא חושבים על המצב שלהם. זה משחק בין שני מועדונים גדולים, אנחנו מכירים את היריבים ויודעים שמצפה לנו משחק קשה. נעשה הכול כדי לחזור עם הנקודות".

    הקשר שי אייזן הוסיף: "לא משנה באיזה מצב המועדונים מגיעים, בית"ר תמיד זה משחק קשה עם הרבה יוקרה. התכוננו טוב ונגיע למשחק כדי לעשות תוצאה טובה".

    הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר, שי אייזן, דן איינבינדר, עידן ורד, פארליי רוזה, אושר דוידה, יואב תומר.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    שי אייזן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
    "לא משנה באיזה מצב מגיעים המועדונים". שי אייזן/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * המאזן ב-122 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 37:50 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

    * בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות ולא ניצחה בששת האחרונים.

    * מאז ה-0:3 על מכבי פתח תקוה בתחילת נובמבר, בית"ר לא השיגה ניצחון על הדשא בליגת העל. מדובר כבר בתשעה מחזורים, אם לא מחשיבים את ה-0:3 הטכני שקיבלה בבית הדין בדרבי.

    * הפועל תל אביב כבשה חמישה שערים בלבד במחצית הראשונה (רק הפועל ירושלים גרועה יותר עם ארבעה) אבל לעומת זאת יש לה לא פחות מ-23 שערים במחצית השנייה (הכי הרבה יחד עם מכבי חיפה).

    * הפועל תל אביב בלתי מנוצחת העונה עם אדי גוטליב על המגרש: שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. בלעדיו? ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: טדי
    קהל: 11183

    תוצאות השבת:

    הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0
    מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2
    הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 0:2
    מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully