וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך בשלו: דמבלה הבריז מהאסיפה, ברצלונה צפויה להענישו

הצרפתי לא הגיע לפגישת פרסום הסגל לאלאבס, ורק לאחר שיצרו עמו קשר בטלפון הוא נימק זאת בקלקול קיבה: "חוסר מקצועיות מוחלט"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

אם לא די בתוצאות הלא מספקות ובבעיית הפציעות הבלתי נגמרת מתחילת העונה, בברצלונה נאלצים להתעסק מדי יום בסוגיות הקשורות בעוסמאן דמבלה. היום (ראשון) צצה עוד אחת כזו, כאשר הצרפתי הבריז מאסיפת הבוקר שבה מסר המאמן צ'אבי את הסגל למשחק החוץ מול אלאבס. דמבלה, שכמובן לא היה אמור להיכלל ברשימה בשל סירובו להאריך את חוזהו או לעבור לקבוצה אחרת כבר בחודש הנוכחי, הסביר כי אינו חש בטוב וסובל מבעיות בקיבה, אך עשה זאת רק לאחר שאנשי הקבוצה פנו אליו בשיחת טלפון.

אז לאחר המקרה ברצלונה הודיעה באופן רשמי כי השחקן לא התייצב לאסיפה בעקבות מצבו הבריאותי, אלא שלפי ה"אס", במועדון כלל לא מאמינים לתירוץ שסיפק הצרפתי וכבר הבהירו לו שהוא צפוי להיענש על ההברזה. עוד נכתב כי במחלקה המשפטית במועדון בוחנים את חומרת העבירה, על מנת להחליט אילו סנקציות יוטלו על השחקן בן ה-24.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
יורה לעצמו ברגל. עוסמאן דמבלה/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

"דמבלה הראה שוב את חוסר המקצועיות המוחלט ואת היעדר הכבוד שלו כלפי חבריו לקבוצה", נכתב בספרד, "הוא פשוט יורה לעצמו ברגל. דבר אחד זה שהמועדון יודיע לו לחפש קבוצה אם הוא מחליט לא לחדש את חוזהו, ודבר אחר לגמרי זה שהוא מחליט לעקוף את כללי ההתנהגות ויתנהל על דעת עצמו בלי לעשות חשבון לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully