וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטי נפצע ועלול להיעדר כחודשיים, צ'אבי: "הדחה כואבת"

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 7:36

החלוץ הצעיר הוחלף בהארכה מול בילבאו כשהוא ממרר בבכי ויעבור בדיקות מכריעות, גם פדרי נפצע קלות. המאמן: "קיבלנו מכה מנטאלית"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

ערב לא פשוט עבר על ברצלונה בסאן מאמס. דווקא אחרי שהקטלאנים קיבלו בחזרה את רוב הפצועים שלהם ונראו טוב בקלאסיקו בסופרקופה, הקבוצה הודחה אמש (חמישי) מהגביע עם 3:2 כואב מול בילבאו בהארכה. אך מה שכאב אפילו יותר מההפסד וההדחה היה הפציעה של אנסו פאטי. החלוץ הצעיר שרק חזר מפציעה ארוכה ובקושי הספיק לשחק העונה, נפצע שוב ועל פי ההערכות הוא עלול להיעדר כחודשיים נוספים מהמגרשים.

אנסו פאטי ברצלונה. רויטרס
איזו עונה מתסכלת. אנסו פאטי/רויטרס

פאטי הוחלף על ידי סרג'יניו דסט בתחילת ההארכה כשהוא ממרר בבכי וגם צ'אבי לא הצליח לנחם אותו עם יציאתו. החלוץ הצעיר יעבור במהלך היום בדיקות נוספות ובמקרה הגרוע ייתכן שהוא אפילו סיים את העונה. מי שאמור למלא את החלל הגדול ששוב מותיר פאטי הוא פראן טורס. שחקן הרכש הטרי ממנצ'סטר סיטי כבש אמש את שער הבכורה שלו ואמר לאחר המשחק: "היה כואב להיות מודח ככה, אבל נמשיך לעבוד ונצא מהתקופה הרעה. אני חושב ששיחקנו טוב, אבל עשינו טעויות אינדיבידואליות".

צ'אבי סיכם את המשחק ואמר: "היה משחק מאוד אינטנסיבי. הם היו טובים יותר במתפרצות. בילבאו הייתה טובה מאוד. אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה ובליגה האירופית". המאמן התייחס לפאטי וגם לפדרי שנפצע קלות: "פדרי בסדר, אני חושב שזה שום דבר. פאטי יעבור בדיקות ונצטרך לחכות".

המאמן התייחס גם לסאגת דמבלה, שעדיין לא האריך חוזה ונותר מחוץ לסגל אמש: "אני לא חושב שהנוכחות שלו הייתה משנה משהו. הוא שחקן חשוב, אבל אנחנו צריכים לקבל החלטות כמועדון. כולם הסכימו על זה. הכי חשוב עכשיו זה להתאושש מבחינה מנטאלית, קשה מאוד להפסיד שני תארים בכמה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully