וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הארכות ודרמות: ברצלונה הודחה בשמינית גמר הגביע, ריאל עלתה

הקטלאנים כפו הארכה מרגלי פדרי (93), אך מוניאין דייק מהנקודה (107) וקבע 2:3 דרמטי לביליבאו. הבלאנקוס גברו על אלצ'ה

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

שני משחקים דרמטיים נערכו הערב (חמישי) בשמינית גמר גביע המלך. ריאל מדריד לא האמינה שהיא תסתבך במשחק חוץ נגד אלצ'ה בגביע המלך, אבל למזלה שערו הראשון של אדן הזאר העונה, עמוק בהארכה, סידר לה מהפך וניצחון 1:2 בדרך לרבע הגמר. ברצלונה לעומת זאת סיימה את דרכה במפעל לאחר הפסד 3:2 דרמטי לאתלטיק בילבאו, גם בתום הארכה.

שחקן אתלטיק בילבאו איקר מוניאין. רויטרס
השלים צמד בהארכה והעלה את הבילבאו לרבע הגמר. מוניאין/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)

מחזיקת הגביע מסיימת את דרכה כבר בשמינית הגמר של גביע המלך. הבאסקים הוליכו שלוש פעמים, ונעזרו בקהל הביתי שהעניק אווירה נפלאה כדי להתאושש מההפסד לריאל בגמר הסופרקופה, בדרך לרבע גמר הגביע. כבר בדקה ה-2 סובב איקר מוניאין כדור לפינה של טר סטגן וקבע 0:1 למארחת. ברצלונה לא נבהלה וענתה עם שער הבכורה של פראן טורס (20). במחצית השנייה לא היו יותר מידי אירוכים ונראה היה כי המשחק יילך להארכה, אך בדקה ה-86 ניצל איניגו מרטינס חולמנות של פיקה ודחק את השני של בילבאו. גמור? בכלל לא. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן העביר דני אלבס הבלתי נגמר במספרת כדור לתוך הרחבה, ופדרי בעט אותו פנימה - 2:2 דרמטי, והארכה למרות הכול.

ברצלונה נראתה אנרגטית יותר במחצית הראשונה של ההארכה, אך ממש על סף השריקה להפסקה, נגע ג'ורדי אלבה בידו ברחבה. השופט הלך לבדוק ב-VAR והחליט להורות על הנקודה הלבנה. איקר מוניאין כבש והשלים צמד ובישול (107), אך חשוב מכך - העניק את היתרון לבילבאו בפעם השלישית. הקבוצה של צ'אבי לא הצליחה להגיב, וירדה מנוצחת בדרך החוצה מהמפעל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פראן טורס שחקן ברצלונה. רויטרס
חגג שער בכורה, אך ברצלונה הודחה. טורס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: שער! 0:1 לאתלטיק בילבאו: איזו פתיחה מדהימה. איקר מוניאין קיבל כדור בקצה הרחבה, עצר אותו וסובב לפינה הרחוקה של טר סטגן

דקה 20: שער! ברצלונה השוותה ל-1:1: סרג'יו בוסקטס מסר לפראן טורס, שבעט נהדר מצד שמאל אל הפינה הרחוקה ופנימה

דקה 28: מוניאין לא היה רחוק משער שני במשחק והפעם עם הראש, אבל הכדור שנגח ממרכז הרחבה עלה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 45: בילבאו כמעט ירדה להפסקה ליתרון אחרי שכדור קרן שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של גרסיה, אבל טר סטגן באינסטינקט מופלא מנע שער.

דקה 86: שער! איקר מוניאין הגביה משמאל, ברנבואר נגח, טר סטגן רק נגע, פיקה חלם ואיניגו מרטינס דחק מקרוב פנימה את ה-1:2 של בילבאו

דקה 93: שער! דני אלבס בעט מספרת שעם הרבה מאוד מזל הגיעה אל פדרי, שהיה חופשי במרכז הרחבה ובעט חזק ומדויק פנימה, 2:2 דרמטי

דקה 103: פדרי העביר כדור לסרג'יניו דסט המחליף, שבעט מתוך הרחבה כדור שנקלט אצל אגריסבאלה.

דקה 105+2: שער! נגיעת יד של ג'ורדי אלבה ברחבה עלתה לאורחת בפנדל לאחר שהשופט בדק ב-VAR. איקר מוניאין בעט פנימה, השלים צמד וקבע 2:3 לבילבאו.

שחקני ריאל מדריד חוגגים נגד אלצ'ה. JOSE JORDAN, GettyImages
נקלעו לפיגור בהארכה, הפכו וניצחו. שחקני ריאל מדריד/GettyImages, JOSE JORDAN

אלצ'ה - ריאל מדריד 2:1 (בתום הארכה)

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי חגגה תואר ראשון לעונה בתחילת השבוע ולמשחק החוץ נגד אלצ'ה בגביע היא הגיעה במטרה לרשום ניצחון חמישי ברציפות ולעשות צעד נוסף לעבר זכייה בתואר השנה, אבל ספק אם בבירת ספרד האמינו שהם יסתבכו עד כדי כך. למזלם, שמונה דקות נפלאות, וגם קצת מזל שאף פעם לא מזיק, הספיקו כדי למחוק פיגור אליו נקלעו בהארכה ולנצח 1:2 בדרך לרבע הגמר.

ריאל חסרה את מרקו אסנסיו הפצוע, דני קרבחאל שנמצא חיובי לקורונה ואדר מיליטאו המורחק, כאשר קארים בנזמה לא נרשם בסגל וכמוהו גם טיבו קורטואה, ואלו היו חיסורים מאוד משמעותיים. ויניסיוס ג'וניור ורודריגו ניסו לקחת אחריות, אבל לא היו מדויקים והחמיצו מספר הזדמנויות. מנגד, מרכז השדה היה די פרוץ והשוער המחליף אנדריי לונין בהחלט סיפק כמה הצלות נפלאות כדי למנוע פיגור מוקדם.

אנצ'לוטי ניסה להכריע את המפגש בשלהי המחצית השנייה, אבל החילופים שביצע היו מאוחרים מדי והמשחק נכנס להארכה. דווקא אז הסתבכו הבלאנקוס בעקבות עבירה שביצע מרסלו בניסיון למנוע מצב כיבוש ממשי ועל כך הוא הורחק בכרטיס אדום, אבל הכדור החופשי שנפסק הסתיים בשער מקומי מפתיע של גונסאלו ורדו בדקה ה-104. ריאל הצליחה להשוות בחלוף ארבע דקות כשבעיטה של סבאיוס פגעה באיסקו וחדרה לרשת והשלימה מהפך בדקה ה-116, אז הזאר ניצל טעות של שוער אלצ'ה כדי לחלוף על פניו, להבקיע לראשונה העונה ולקבוע 1:2 לריאל מדריד בסיום.

במהלך המשחק נרשם אירוע מוזר מאוד. טוני קרוס עמד מול שחקן יריב, לא נגע בו ואפילו לא היה קרוב אליו ובכל זאת השופט שרק לעבירה והניף כרטיס צהוב לקשר הגרמני.

צפו בצהוב ההזוי של קרוס

מהלך המשחק:

דקה 10: החמצת ענק של אלצ'ה. גידו קאריז'ו נותר חופשי מול השער אחרי כדור רוחב נפלא, אבל בעט למשקוף.

דקה 26: פעם נוספת קאריז'ו איים על השער של הבלאנקוס, הפעם הוא נגח למסגרת ולונין הגיב היטב.

דקה 38: הזדמנות מסוכנת ראשונה של ריאל מדריד. ויניסיוס ג'וניור חתך למרכז במהלך אופייני ובעט, אך הכדור עלה גבוה מעל השער.

דקה 47: מרסלו הרים מצד שמאל ומצא את יוביץ', הסרבי ניסה לבעוט מהאוויר ולא מצא את המסגרת.

דקה 71: התקפה גדולה של ריאל מדריד לא הבשילה לשער יתרון. רודריגו חתך למרכז, מסר למרסלו שעם העקב המשיך לוויניסיוס והאחרון בעט כדור חלש למרכז השער.

דקה 90: אנצ'לוטי העלה במהלך המחצית השנייה את קאסמירו, לוקה מודריץ' ואיסקו, אבל גם הם לא הצליחו לחדור את הגנת אלצ'ה והמשחק נכנס להארכה. מיד עם תחילתה עלו מהספסל גם אדן הזאר ודני סבאיוס.

אדן הזאר, קשר ריאל מדריד. JOSE JORDAN, GettyImages
הזאר עוקף את השוער ומכריע את המפגש בהארכה/GettyImages, JOSE JORDAN

דקה 96: ג'רארד גומבאו בעט כדור חופשי מכ-18 מטר, לונין התעופף כדי למנוע שער.

דקה 98: רודריגו חטף כדור, נכנס לרחבה ומסר אחורנית לקאסמירו, האחרון בעט רע.

דקה 102: כרטיס אדום! ריאל מדריד נותרה ב-10 שחקנים: אלצ'ה יצאה להתקפה מתפרצת שאותה עצר מרסלו עם עבירה שמנעה מצב כיבוש ממשי, לשופט לא נותרה ברירה אלא להרחיק את המגן הברזילאי בכרטיס אדום

דקה 104: שער! 0:1 לאלצ'ה: העבירה שביצע מרסלו מחוץ לרחבה בכל זאת הסתיימה עם כדור ברשת. ורדו ניגש לכדור החופשי ותחילה נעצר אצל החומה, אך הכדור חזר אליו והוא שחרר בעיטה נוספת שפגעה בסבאיוס, הטעתה את לונין ונכנסה פנימה.

דקה 108: שער! ריאל מדריד חזרה ל-1:1: שוויון בזק של הבלאנקוס. קאסמירו מסר לסבאיוס, שבעט ממרכז הרחבה בנגיעה וראה את הכדור פוגע ברגלו של איסקו, שינה כיוון חדר לרשת

דקה 116: שער! 1:2 לריאל מדריד: המהפך הושלם. אלאבה שלח את הזאר לעומק, הבלגי ניצל יציאה רעה של שוער אלצ'ה, עקף אותו ומחוץ לרחבה גלגל כדור מדויק

דקה 120: כרטיס אדום! גם אלצ'ה נותרה ב-10 שחקנים: פרה מיה העצבני ספג כרטיס צהוב שני ואדום שניות ספורות לפני שריקת הסיום

צפו בניצחון ריאל על אלצ'ה

תקציר: אלצ'ה - ריאל מדריד 2:1/ספורט1

* במשחק ליגה שנערך היום הצליחה חטאפה לנצח 2:4 את גרנאדה. סנדרו ראמירס (10), אנס אונאל (47), נמניה מקסימוביץ' (63) ובורחה מאיורל (87) כבשו לזכות המנצחת, לואיס סוארס כבש צמד בצד השני (13 ו-78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully