וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דורשת מדמבלה לעזוב, הקשר השיב: "לא נכנע לסחיטה"

הצרפתי הודח מהסגל למשחק הגביע בבילבאו (22:30, ספורט4) וההנהלה התייחסה לראשונה באופן פומבי: "רוצים שחקנים מחויבים". השחקן ענה באמצעות האינסטגרם: "החלטתי להפסיק לשתוק אחרי ארבע שנים, אני לא אחד שבוגד"

תקציר: ריאל מדריד גוברת 2:3 על ברצלונה בחצי גמר הסופרקופה/ספורט1

עוסמאן דמבלה הודח מהסגל של ברצלונה למשחק הגביע אצל אתלטיק בילבאו (חמישי, 22:30, ספורט4) ונראה שהצדדים עוברים למתכונת מלחמה.

בימים האחרונים דובר רבות בסוגיה: הצרפתי הציב דרישות גבוהות מאוד כדי להאריך את חוזהו, ברצלונה הגישה הצעות ונדחתה והשחקן קושר במעבר לקבוצות אחרות. אתמול המאמן צ'אבי אמר לדמבלה שאם הוא לא מתכוון לחתום על חוזה חדש, אין לו יותר מה לחפש בקבוצה והיום הגיעה התייחסות רשמית ראשונה מקומת ההנהלה.

מתאו אלמאני שנושא בתפקיד בכיר אמר: "אנחנו מבינים שדמבלה החליט שהוא לא נשאר והבהרנו בפניו את עמדתנו. אנחנו רוצים שחקנים מחויבים ואמרנו לו שעליו לעזוב את המועדון באופן מיידי. בחצי השנה האחרונה הגשנו לו כמה הצעות שנדחו. ההחלטה של המאמן ברורה".

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. רויטרס
לברצלונה נמאס. דמבלה/רויטרס

שעה קלה לפני המשחק בגביע, הצרפתי פרסם באמצעות הרשתות החברתיות את תגובתו החריפה לאירועים האחרונים ולשמועות השונות: "כבר ארבע שנים אני לא קורא את מה שכותבים עליי ולא מנסה להצדיק את עצמי. יש עליי שמועות כל הזמן בארבע השנים האלה וחלקן במטרה לפגוע בי, אבל אני החלטתי לא לענות לכלום. מהיום זה נגמר, מעתה והלאה אשיב בכנות לכל ניסיונות הסחיטה. אני בן 24 ועברתי הרבה רגעים מסובכים וקשים כמו פציעות וקורונה, אבל המאמן רוצה אותי ואני רוצה לשחק ולהראות את מה שאני יודע. אני רוצה להבהיר לכולם שאני מעורב, שאף אחד לא יכול לדבר בשמי ושאני מחויב לקבוצה, למאמן ותמיד נותן את הכול עבור חבריי וזה לא דבר שישתנה. אני לא אדם שבוגד ולא אחד שרגיל להיכנע כשסוחטים אותו".

כידוע, ברצלונה רכשה את דמבלה מדורטמונד תמורת 140 מיליון יורו בקיץ 2017 והוא חתם לחמש שנים על חוזה שעומד להסתיים בעוד כחמישה חודשים. ארבע השנים וחצי שלו בקאמפ נואו לוו בהרבה פציעות וסיפורים על בעיות משמעת ובמעט מאוד יציבות. ב-129 הופעות בכל המסגרות הוא כבש 31 שערים ובישל 23 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully