וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה סחטה 2:2 מסלטה, אתלטיקו ניצחה 2:3 עם שני שערים בתוספת הזמן

שערים של גומס וטורס ביטלו יתרון שהשיגו סרבי ואספאס. הקבוצה של סימאונה עם קאמבק גדול אחרי שפיגרה 2:0 מול ולנסיה

תקציר: ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 0:2/ספורט1

רק בחמישי הגיע לסיומו מחזור משחקים בלה ליגה וכבר אמש (שישי) יצא לדרך המחזור ה-22 עם רביעייה של בטיס לרשת אספניול. היום נערכים ארבעה משחקים נוספים, כאשר סביליה ניצלה מהפסד לסלטה ויגו. אתלטיקו מדריד חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 ביתי מול ולנסיה עם שני שערים בתוספת הזמן.

סביליה - סלטה ויגו 2:2

האנדלוסים האריכו את רצף המשחקים ללא הפסד בליגה לשמונה בסך הכל, וצימקו זמנית את הפער מהמוליכה ריאל מדריד, אבל איבדה שתי נקודות יקרות והבלאנקוס יוכלו לברוח אם ינצחו מחר את אלצ'ה. סביליה השלימה בכך שבוע מאכזב מאוד, שנפתח עם הפסד 2:1 לבטיס בגביע, נמשך עם 1:1 מול ולנסיה בליגה ונמשך בתיקו נוסף הערב. המארחת יכולה להתנחם בכך שמחקה פיגור כפול: פרנקו סרבי (37) ויאגו אספאס (40) העלו את סלטה ל-0:2, אבל פאפו גומס (71) אוליבר טורס (74) השוו במחצית השנייה.

עוד בוואלה!

סוכן השחקנים מינו ראיולה מאושפז במצב קשה בעקבות מחלת ריאות

לכתבה המלאה
חאבי גאלאן, סלטה ויגו מול חסוס קורונה, סביליה. Fran Santiago, GettyImages
סביליה נתנה לריאל מדריד הזדמנות לברוח. חסוס קורונה מול חאבי גאלאן/GettyImages, Fran Santiago

אספניול - ריאל בטיס 4:1

המומנטום הנהדר של האורחת נמשך גם הערב, עם רביעייה לרשתה של אספניול המידרדרת. זה דווקא התחיל לא טוב לקבוצה של מאוריציו פלגריני, שנקלעה לפיגור בדקה ה-14 משער של ראול דה תומאס. בדקה ה-31 קיבלה בטיס פנדל ובורחה איגלסאיס השווה מהנקודה, כשחמש דקות לאחר מכן השלים גידו רודגירס את המהפך מבישול של נביל פקיר. איגלסיאס השלים צמד בפתיחת המחצית השנייה (53) והוציא לקטלאנים את הקרח מהמפרשים, כש וויליאם ז'וזה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-76 לאחר עוד בישול של נביל פקיר. דה תומאס ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק בדקה ה-81.

בטיס הגדילה באופן זמני את הפער מאתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד שבמקומות 4 ו-5 לשבע נקודות, בעוד אספניול נותרה במקום ה-11, עשר נקודות מהקו האדום - והיא עדיין ללא ניצחון ליגה ב-2022.

שחקן בטיס בורחה איגלסיאס חוגג עם חבריו. Alex Caparros, GettyImages
שבוע נהדר יימשך עם ניצחון בברצלונה? סרחיו קנאלס/GettyImages, Alex Caparros
מתאוס קוניה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מהפך ענק. קוניה להט עם שער ובישול/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 2:3

איזו דרמה. הקבוצה של דייגו סימאונה נראתה לא טוב ופיגרה 2:0, אבל הצליחה לחזור כל הדרך לניצחון עם שני שערים בתוספת הזמן. למרות הניצחון והמהפך הענק, לאתלטיקו גם יש סיבות לדאגה: היא ספגה העונה כבר 36 שערים ב-21 מחזורי ליגה. בעונה שעברה כולה היא הוציאה מהרשת 35 כדורים ב-38 מחזורים. ולנסיה, מנגד, עם משחק רביעי ברציפות בלי ניצחון.

יונוס מוסא כבש את השער הראשון בדקה ה-25. גונסאלו גדש מסר מצד ימין אל שמאל ומוסא פרץ ובעט אל הפינה הקרובה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-44: טוני לאטו הכניס להוגו דורו, שנשאר לבד מול יאן אובלק ובעט בקלות פנימה את ה-0:2. דורו הוא שחקן ולנסיה הראשון שכובש שלושה שערים או יותר מול אתלטיקו בעונה אחת מאז מיסטה ב-2003/4, אז הוא הרשית ארבע פעמים מולה.

מתאוס קוניה הצליח לצמק בדקה ה-64 אחרי שנותר חופשי לגמרי בקרן ודחק משני מטרים פנימה, מחדל גדול בהגנת ולנסיה. בדקה ה-91 הצליח אנחל קוראה לאזן מקרוב אחרי ששוער האורחת הדף לא טוב כדור שהגיע אליו תחת לחץ של לואיס סוארס. בדקה ה-93 הושלם המהפך כשקוניה העביר כדור רוחב ומריו הרמוסו בעט מקרוב פנימה את ה-2:3.

יונוס מוסא שחקן ולנסיה חוגג עם חבריו מול תומא למאר שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ולנסיה שמטה יתרון בדקות הסיום. מוסא חוגג, למאר פחות/רויטרס

משחקים נוספים

ויאריאל - מאיורקה 0:3
לוויאריאל: פרנקו רוסו (עצמי, 5), מאנו טריגרוס (34), דני פארחו (87 בפנדל). רוסו ממאיורקה גם הורחק (86)

לבנטה - קאדיס 2:0
אלברו נגרדו (34), סלבי סאנצ'ס (74)

משחקי יום ראשון:

גרנאדה - אוסאסונה
ריאל מדריד - אלצ'ה
ריאל סוסיאדד - חטאפה
ראיו וייקאנו - אתלטיק בילבאו
אלאבס - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully