וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן השחקנים מינו ראיולה מאושפז במצב קשה בעקבות מחלת ריאות

מספר ימים אחרי שדווח כי האיש שמייצג כוכבים כמו הולאנד, איברהימוביץ' ופוגבה נותח במילאנו, ב"בילד" פורסם שהוא נאבק על חייו

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

סוכן השחקנים מינו ראיולה, שמייצג בין השאר את כוכבי הכדורגל ארלינג הולאנד, זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה, מתייס דה ליכט, ג'יאנלואיג'י דונארומה, מרקו וראטי ועוד רבים וטובים, מאושפז בבית חולים במילאנו עם מחלת ריאות חמורה ונמצא במצב קשה, כך על פי דיווח הערב (חמישי) ב"בילד" הגרמני.

מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
רק בריאות ושייצא מזה במהרה. מינו ראיולה/GettyImages

ראיולה עבר ביום רביעי במילאנו ניתוח שכלל הרדמה מלאה ולא פורסמה הסיבה להליך הרפואי, אולם כבר אז צוטט אחד ממקורביו שמדובר בשעות קריטיות. כעת, כך לפי "בילד", מדובר במחלת ריאות חמורה שמסכנת את חייו של הסוכן.

ראיולה בן ה-54, יליד איטליה שגדל בהולנד, ניסה בצעירותו לפתח קריירה של כדורגלן, אולם כבר בגיל 18 החליט לעצור את הקריירה לטובת משרה ניהולית בקבוצה הצעירה של הארלם ההולנדית. כך הוא החל ליצור קשרים ומערכות יחסים שסייעו לו עם השנים להפוך לאחד הסוכנים המובילים בעולם. ב-2016 הוא היה אחראי לעסקה היקרה ביותר בעולם הכדורגל נכון לאותם ימים, כשפול פוגבה נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 105 מיליון יורו - עסקה שבמסגרתה נטען שראיולה הכניס לכיסו 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully