וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.1: ריאל וברצלונה הצטרפו למירוץ אחר ג'ונתן דייויד

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 17:09

חלוץ ליל מחוזר גם על ידי הלונדוניות הגדולות. אנדריק בן ה-15 מלהיב את ברצלונה, גנואה מצאה מחליף לאנדריי שבצ'נקו

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט1

העברות

* ארמיניה בילפלד שנאבקת על חייה בבונדסליגה, הצטיידה בקשר המבטיח בוראק אינג'ה. השחקן שחוגג היום 18 נרכש מאלטינורדו מליגת המשנה בטורקיה תמורת חצי מיליון יורו.

* אלכסנדר בלסין מונה למאמנה החדשה של גנואה אחרי פיטוריו של אנדריי שבצ'נקו. הגרמני בן ה-48 אימן את אוסטנד הבלגית ולפני כן עבד במחלקת הנוער של ר.ב. לייפציג.

שמועות

* כולם מדברים היום על אנדריק. ילד הפלא בן ה-15 של פלמייראס, כבש הלילה שער במספרת מחוץ לרחבה בטורניר של קבוצות עד גיל 20 ובספרד מספרים: ברצלונה תנסה לרכוש אותו ולצרפו רשמית כשיהיה בן 16. גם מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמתעניינת בתקופה האחרונה.

* מה קורה בגזרת אדן הזאר? ב"מארקה" מדווחים שחרף העובדה שריאל מדריד רוצה אותו בחוץ, הבלגי לא מחפש קבוצה אחרת והוא מקווה להישאר ולנסות להוכיח בפעם האחרונה שיש לו מקום.

* עניין הולך וגובר בחלוץ ליל, ג'ונתן דייויד. אחרי הדיווחים על חיזור נמרץ מצידן של ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם, בקנדה מספרים שגם ריאל מדריד וברצלונה מתעניינות. הקנדי בן ה-22 כבש העונה 12 שערים בליגה הצרפתית ו-3 נוספים בליגת האלופות. ליל רכשה אותו מגנט תמורת 27 מיליון יורו לפני שנה וחצי והיא תדרוש עליו סכום כמעט כפול בקיץ.

* אברטון ממשיכה לראיין מועמדים לתפקיד המאמן הבא אחרי פיטורי רפא בניטס והשם החדש שעלה הוא של בלם העבר פאביו קנבארו, שכבר התראיין לתפקיד.

* ניוקאסל לוחצת על סביליה ועל הבלם דייגו קרלוס, אבל כעת דווח בממלכה שגם אחת הקבוצות הלונדוניות הצטרפה למרוץ ועשויה לבצע מחטף למגפייז. לבלם סעיף שחרור בגובה 80 מיליון יורו, אולם האנדלוסים יתפשרו גם עם כ-60 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully