וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב המפתיע של פורטלנד חגג גם על אבדיה, הישראלי מצא עמדה חדשה?

הוויזארדס אכזבו מול הבלייזרס, השינויים ברוטציה הובילו את הפורוורד לעמדה חדשה. סימונס שמתאבל על מות סבו להט: "קלע מעל כל השומרים, כולל אבדיה"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

תחושת אכזבה אצל וושינגטון וויזארדס אחרי שלא הצליחה לחבר הלילה (בין שבת לראשון) ניצחון רביעי ברציפות, כאשר פורטלנד טרייל בלייזרס הפצועה והמדשדשת השיגה את ניצחון החוץ השלישי בלבד שלה העונה עם 110:115. האורחת הגיעה להתמודדות ללא שני כוכביה, דמיאן לילארד וסי. ג'יי מקולום, ולמרות שבראדלי ביל נעדר אצל הוויזארדס, לקבוצה מהבירה הייתה הזדמנות נהדרת לייצר רצף, אותו היא פספסה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול פורטלנד. Patrick Smith, GettyImages
פספסו ניצחון רביעי ברציפות. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

החלק המתסכל מבחינת וושינגטון הוא שמעתה לוח המשחקים רק נעשה קשה יותר. למרות שחמשת המשחקים הבאים הם בבית, שלושת הבאים הם נגד פילדלפיה, ברוקלין וטורונטו - שלוש קבוצות המדורגות מעל הוויזארדס בטבלת המזרח. דני אבדיה שותף ל-20 דקות והסתפק בערב פושר התקפית עם שש נקודות, ארבעה ריבאונדים וחטיפה אחת.

הוויזארדס חוו לאחרונה מספר שינויים ברוטציה, כאשר במקביל לכניסתו של ביל לפרוטוקול קורונה, רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט חזרו מהיעדרות ממושכת ויצרו עומס במצבת הפורוורדים והסנטרים של הקבוצה. במהלך המשחק, אבדיה שיחק בחמישייה שכללה את ראול נטו, האצ'ימורה, קייל קוזמה ומונטרז הארל. על פי צ'ייס יוז, הכתב שמסקר את הוויזארדס, בהרכב שכזה אבדיה הוא השחקן בעמדה 2, בה נדיר מאוד לראות אותו משחק: "עכשיו כשהוויזארדס קיבלו בחזרה כמה שחקנים, יש הרבה ניסיונות לערבב ולייצר התאמות". האם זו תחילה של מגמה עבור הישראלי?

התפקיד החדש של אבדיה?

בצד ההגנתי, אבדיה וחבריו לא הצליחו להתמודד מול הכוכב העולה של הבלייזרס - אנפרני סימונס. "פורטלנד הייתה ללא שני הכוכבים שלה בעמדות הגארד, אבל אולי יש להם כוכב בהתהוות" כתב יוז על סימונס שהרשים עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים, "הוא היה חם לאחרונה והיה בלתי ניתן לעצירה נגד הוויזארדס, עם 26 נקודות במחצית הראשונה ושבע שלשות מעשרה ניסיונות. הוא קלע מעל כל שחקני ההגנה, כולל אבדיה".

סימונס, שנמצא בכושר שיא, איבד לאחרונה את סבו ואף נעדר מהמשחק הקודם של הקבוצה כדי להגיע להלוויה. הגארד המבטיח אמר בסיום כי הוא מנסה לעזור למשפחתו האבלה: "אני לא האדם הכי אמוציונלי בעולם, החלק הכי קשה הוא להיות חזק עבורם, לעלות למגרש, לשחק טוב ולהעלות חיוך על הפנים שלהם כדי שירגישו טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully