וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו והאמירה המרגשת: בשביל הבן שלי אעזוב את ה-NBA

רכז הקאבס, שנפצע וגמר את העונה, חושב על היום שאחרי ה-NBA ומבהיר שיקדיש את חייו להורות ולמשפחה: "כשהבן שלי יתחיל בית ספר, ה-NBA כבר לא יהיה שווה עבורי. הכדורסל יהפוך לעדיפות משנית"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

הקריירה של ריקי רוביו עומדת בפני צומת דרכים. הרכז שעבר בטרייד ביוני האחרון לקבאלירס, נפצע וגמר את העונה לפני כשבועיים, כשקרע את הרצועה הצולבת במהלך המשחק מול ניו אורלינס. בסיום העונה הנוכחית יהיו הגארד הספרדי ללא חוזה, וכשחקן שמחלים מפציעה כה קשה בגיל 32, בהחלט לא יהיה פשוט מבחינת רוביו להשיג חוזה חדש בליגה הטובה בעולם. בריאיון לתקשורת הספרדית, נראה כי הרכז כבר חושב על סיום הקריירה ב-NBA.

"כשהבן שלי יתחיל ללכת לבית הספר, ה-NBA כבר לא יהיה שווה עבורי", אמר רוביו. "כשזה יקרה, ככל הנראה אצטרך לחזור לספרד. לא ארצה לסחרר אותו ולהעביר אותו ממדינה למדינה, מדובר על גיל 6, זה בדיוק הגיל בו מתחילים ליצור חברויות". רוביו סיפר כי הוא ואשתו דנו רבות בנושא: "שנינו רואים את הנושא בבהירות. יגיע הזמן שהכדורסל יהפוך לעדיפות משנית".

ריקי רוביו נפצע, קליבלנד קאבלירס. Sean Gardner, GettyImages
"נתתי את כל מה שיש לי". רוביו ברגע הפציעה/GettyImages, Sean Gardner

בנו של רוביו בן שנתיים כעת, כך שבכל הנוגע אליו רוביו עדיין לא ייאלץ לקבל החלטות קשות בקשר לקריירה שלו. עם זאת, לאור הפציעה נראה הרכז נשאל האם הוא מתחרט על כך שלא האריך את חוזהו עם הקאבס, איתם היה בשיחות טרם הפציעה. "התחרטתי בערך ליום אחד. נפצעתי, מה יכולתי לעשות? צריך לראות דברים בפרספקטיבה הנכונה".

לאחר הפציעה של רוביו, הביאה קליבלנד את ראז'ון רונדו הוותיק, כדי למלא את החלל שהותירה הפציעה של הספרדי. לאחרונה עלו כותרות לפיהן הקאבס בודקים אפשרות לעשות טרייד על החוזה של רוביו לפני הדדליין שפג ב-10 בפברואר. "זה מרגיש רע", אמר רוביו על כך. "נתתי את כל מה שיש לי, וכשמחליפים אותך מבלי להגיד לך אפילו - כמו שקרה עם פיניקיס ומינסוטה - זה לא נעים. אבל התרגלתי לכך. כשפברואר מגיע, השמועות על ריקי ריביו מתחילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully