וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה לפורטלנד, 6 נקודות ו-4 ריבאונדים לדני אבדיה

הוויזארדס נעצרו אחרי שלושה ניצחונות ונכנעו 115:110 לבלייזרס, הישראלי שיחק 20 דקות אבל המשיך בכושר הקליעה המאכזב (2 מ-6 מהשדה) ועד עתה בינואר מעמיד אחוזים חלשים, בעיקר מהשלוש

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון קיוותה הלילה (בין שבת לראשון) להמשיך במומנטום החיובי שלה, אבל נוצחה בבית 115:110 על ידי פורטלנד ונכנעה לראשונה אחרי שלושה ניצחונות רצופים (פעמיים על אורלנדו, ופעם אחת על הת'אנדר). הוויזארדס ירדו למאזן 21:22, במשחק השלישי ברציפות שבו נאלצים להסתדר בלי הקלע המוביל שלהם בראדלי ביל, והלילה גם בלי המאמן ווס אנסלד ג'ונור, שנעדר בגלל פרוטוקול הקורונה.

דני אבדיה שוב סיפק משחק בינוני מבחינה התקפית, והסתפק ב-6 נקודות, 4 ריבאונדים וחטיפה אחת ב-20 הדקות שלו על המגרש. הישראלי המשיך להתקשות בקליעה והציג אחוזים מאכזבים, במיוחד מעבר לקשת: אבדיה סיים עם 2 מ-6 מהשדה, כולל 1 מ-4 מהשלוש (1 מ-2 מהעונשין), ושוב נראה מאוכזב מעצמו אחרי ההחטאות (חלקן פנויות). הוא שוב השקיע מאמץ רב בהגנה, וסיים עם מאזן פלוס/מינוס חיובי - 1+. בארבעת המשחקים האחרונים קלע אבדיה במצטבר 20 נקודות. עד עתה בחודש ינואר מאזן השלות המצטבר שלו עומד על 5 מ-25 בלבד - 20 אחוז.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול פורטלנד. Patrick Smith, GettyImages
לפחות בהגנה הוא יציב. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
דני אבדיה מול יוסוף נורקיץ', וושינגטון וויזארדס מול פורטלנד. Patrick Smith, GettyImages
דני אבדיה מול יוסוף נורקיץ', וושינגטון וויזארדס מול פורטלנד/GettyImages, Patrick Smith

לצערו, גם שאר חבריו לא הצטיינו מעבר לקשת. קייל קוזמה יים עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל 0 מ-4 מהשלוש. קונטביוס קולדוול פופ קלע 8 נקודות בלבד, עם 0 מ-4 מהשלוש. מי שהצטיין היה ספנסר דינווידי עם 27 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל זה לא הספיק.

פורטלנד הוליכה בבטחה ועלתה ליתרון 16 הפרש 6:55 לסיום הרבע הרביעי, וושינגטון הצליחה לצמק ל-112:108 כשנותרו 27 שניות לסיום בעזרת שלשה של דינווידי, אבל זה היה מאוחר מדי.

אנפרני סימונס בלט בפורטלנד עם 31 נקודות והשווה שיא קריירה של 11 אסיסטים. סימונס הצטרף לחבריו אחרי שאת המשחק הקודם אתמול החמיץ בגלל ההלוויה של סבו, וקלע 26 נקודות כבר במחצית הראשונה, כולל 7 שלשות. יוסוף נורקיץ' הוסיף 23 נקודות ו-14 ריבאונדים לבלייזרס (25:17) .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully