וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "היה לי שבוע קצת קשה, רוצה להיות על הפרקט כמה שיותר"

פורוורד וושינגטון דיבר לקראת פורטלנד: "הרגשתי שהגעתי לאיזשהו 'קיר'. הקליעה תבוא ותלך, מרגיש שאני שחקן טוב יותר עכשיו"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

הנציג הישראלי ב-NBA, פורוורד וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, חווה לאחרונה ירידה בכמות הדקות ובמספרים, כאשר יש המייחסים זאת לחזרתו של רוי האצ'ימורה, הפורוורד היפני שנעדר בתחילת העונה.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
שבוע פחות מוצלח. אבדיה/רויטרס

אחרי שנע בין 7 ל-15 נקודות ב-11 משחקים, הגיע רצף פחות מוצלח. הוויזארדס אמנם רשמו שלושה ניצחונות רצופים, פעמיים מול אורלנדו ופעם אחת מול אוקלהומה סיטי, אך אבדיה הסתפק ב-2, 7 ו-5 נקודות באותם משחקים. כאמור, גם מספר הדקות של אבדיה חווה ירידה, כאשר לאחר ארבעה משחקים רצופים עם 33 דקות ומעלה, בארבעת המשחקים האחרונים הוא לא רשם יותר מ-19 דקות. לקראת המשחק הלילה (בין שבת לראשון) מול פורטלנד טרייל בלייזרס המאכזבת, אבדיה הגיע למסיבת העיתונאים בה שיתף בנוגע לתקופה שעוברת עליו לאחרונה.

"היה לי שבוע קצת קשה אחרי עומס של משחקים ודקות, הרגשתי שהגעתי לאיזשהו 'קיר'. אבל אני אחרי זה עכשיו - יותר מאושש ושמח. אנחנו מודעים שהרוטציה מתארכת עכשיו עם החזרה של שחקנים. זה מאפשר לנו לחלק כוחות בין השחקנים. כמובן שכולנו, כולל אני, רוצים להיות על הפרקט כמה שיותר. צריך להיות הכי טובים שאפשר ב- 15/20 דקות".

עוד בוואלה!

גולדן סטייט מחצה את הבולס, הרצף של ממפיס נעצר ושל מיאמי נמשך

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול אורלנדו. רויטרס
יתאושש נגד פורטלנד? אבדיה/רויטרס

מגפת הקורונה לא פסחה גם על מאמן הוויזארדס, וווס אנסלד ג'וניור, שהצטרף ללמעלה ממחצית מהמאמנים הראשיים בליגה שנכנסו לבידוד העונה. "ברור שווס אנסלד הוא המאמן הראשי והוא יהיה חסר", אמר אבדיה, "אבל כל הצוות מסונכרן איתו כולל השחקנים ונעשה מה שצריך להשיג את הניצחון".

בנוגע להתפתחותו האישית סיפר הישראלי: "המשחק שלי יותר בוגר עכשיו, אני תוקף יותר אגרסיבי, מרגיש חזק ובאופן כללי שחקן טוב יותר. הקליעה תבוא ותלך. כשומר אני מכיר יותר את השחקנים בעונה השניה וזה עוזר לי. מכיר את התנועות שלהם - אני רואה יותר וידאו העונה. האם הם הולכים ימינה או שמאלה. אני מוכן לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully