וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס חתם לעונה וחצי בהפועל חולון: "מחכה לאנרגיות המטורפות של הקהל"

8.1.2022 / 19:05

מאמן נבחרת ישראל חוזר לעמוד על הקווים בליגת העל אחרי שפוטר מראשון לציון: "שמח להגיע למועדון הגדול והמפואר הזה, מתרגש"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

גיא גודס מונה למאמן הפועל חולון בעונה וחצי הקרובות. המאמן, שנפרד לפני כשבועיים וחצי ממכבי ראשון לציון, נפגש לראשונה עם ראשי חולון ביום חמישי בערב ולא הצליח להגיע עמם להבנות, אך היום (שבת) הצדדים סגרו את התנאים, והחוזה נחתם עם צאת השבת. גודס ידריך את הקבוצה במשחק ליגת האלופות נגד בשיקטאש ביום רביעי הקרוב, והעביר כבר הערב את אימון הקבוצה.

לאחר החתימה אמר גודס: "אני מאוד שמח להגיע להפועל חולון, למועדון הגדול והמפואר הזה, מתרגש, נלהב ומרגיש המון מחויבות לעזור לקבוצה להצליח. אני מחכה כבר לפגוש את הקהל שלנו ולחוות את האנרגיות המטורפות שהוא יודע לתת". יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר על החתמתו של גודס: "אנו שמחים לקבל את מאמן נבחרת ישראל למשפחת חולוניה. בסיטואציה שנוצרה אנו מאושרים שהצלחנו לסכם עם מאמן ברמתו של גיא ובטוחים שיוביל אותנו להישגים ועמידה במטרות שעדיין ניצבות לפנינו".

גיא גודס באימון הראשון כמאמן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
אתגר חדש. גודס/אתר רשמי, הפועל חולון

עבור גודס בן ה-50 תהיה זו הקבוצה הרביעית בקריירה כמאמן ראשי. הוא החל אותה במכבי ראשון לציון, המשיך בהפועל ירושלים וממנה לבמכבי תל אביב, שם שימש במשך שנים רבות גם כעוזר מאמן. בשנת 2018 שב לראשון לציון הוביל את הקבוצה לשני גמרי פיינל פור ולהצלחות גם בגביע המדינה, אך העונה הקבוצה נכשלה ובעיר היין החליטו להיפרד ממנו בתום סאגה מכוערת. במקביל, גודס מונה לפני מספר חודשים למחליפו של עודד קטש בנבחרת ישראל, ובחלון הראשון של הנבחרת הוביל אותה לניצחונות על פולין בבית ואסטוניה בחוץ.

עוד בוואלה!

אפיזודה קצרה: מאוריציו בוסקאליה פוטר מהפועל חולון

לכתבה המלאה
גיא גודס באימון הראשון כמאמן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
היו"ר לנציאנו: "בסיטואציה שנוצרה אנו מאושרים שהצלחנו לסכם עם מאמן ברמתו של גיא "/אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל חולון פתחה את העונה בצורה טובה תחת מאוריציו בוסקאליה, אך בחודש האחרון חלה נסיגה ביכולת של הקבוצה, שגם ביצעה שינויים בסגל. ביום רביעי האחרון הפסידו הסגולים במשחק הראשון בסדרת הפליי אין נגד בשיקטאש, וכאמור בשבוע הקרוב תשחק את המשחק השני נגד הטורקים בחוץ. אתמול בחרה חולון להשתמש באפשרות שלה לדחות משחק בליגה, לאחר שהתגלה אצלה שחקן מאומת מקצה הספסל, ולא תשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully