וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס צפוי לחתום בהפועל חולון, מעוניין בחוזה לעונה וחצי

6.1.2022 / 22:10

מאמן נבחרת ישראל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נפגש עם ראשי המועדון שמעוניינים להתחייב לעונה הזו בלבד. משימותיו הראשונות כאשר ימונה: להימנע מהדחה בפליי אין של ליגת האלופות ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה

רק לפני כשבועיים פוטר גיא גודס ממכבי ראשון לציון, וכבר מסתמן שהוא בדרך לעבודה חדשה: מאמן הפועל חולון. שעות ספורות לאחר הפרידה ממאוריציו בוסקאליה, ראשי המועדון נועדו עם מאמן נבחרת ישראל כדי להגיע לסיכום על תנאי החוזה. גודס מעוניין בחוזה לעונה וחצי, בעוד בשלב זה הסגולים מעוניינים להתחייב לעונה זו בלבד, אולם ההערכה היא כי הצדדים יגיעו לעמק השווה והעסקה תצא לפועל.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון עם יצחק פרי. ברני ארדוב
חזרה מהירה לליגת העל. גודס/ברני ארדוב

מלכתחילה, הסגולים העדיפו להחזיר לשורותיהם את סטפנוס דדאס, אבל משהבינו שהסיטואציה בא.א.ק אתונה מורכבת, ושהיווני אינו מתכוון לעזוב בטווח המיידי, הם הגיבו במהירות ועברו לאופציית מאמן נבחרת ישראל.

גודס, שעל מועמדותו לחולון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יגיע לקבוצה שבה לא עבד מעולם. ביום ראשון היא תארח את הפועל תל אביב בליגת העל, אבל משימתו המיידית והעיקרית כאשר ימונה לתפקיד תהיה לנצח באיסטנבול את בשיקטאש ביום רביעי, כדי להימנע מהדחה מליגת האלופות ולהחזיר את ההכרעה בסדרת הפליי אין למשחק שלישי ומכריע בהיכל הטוטו. בעוד עשרה ימים תארח קבוצתו החדשה את קבוצת נעוריו, הפועל חיפה, ברבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully