וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס סיים את דרכו במכבי ראשון לציון

21.12.2021 / 11:57

אחרי שני ניסיונות לא מוצלחים לפטר את המאמן בשבועות האחרונים, הצדדים הגיעו להבנות על תנאי התרת חוזהו והסאגה המביכה הגיעה לסיומה: "תודה על תרומתך הרבה למועדון ועל רגעים והישגים שישארו איתנו לעד". הדר, זילברשטיין ודרור כהן מועמדים להחליפו

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

גיא גודס סיים היום (שלישי) את דרכו במכבי ראשון לציון. אחרי התבוסה הקשה לבני הרצליה אמש 94:64 שבמהלכה הורחק המאמן החליטו בהנהלת הקבוצה לקדם את סיום דרכו של המאמן, והחל מהבוקר הם ניהלו איתו שיחות כדי להתיר את החוזה של גודס שנגמר בסוף עונת 2022/23, כשבין הצדדים קיימות הבנות, במה שיוביל לסיום רשמי של דרכו של גודס בעיר היין.

מהקבוצה נמסר: "עקב מצבה המקצועי של הקבוצה, הנהלת המועדון ומאמנה גיא גודס הגיעו לסיכום על סיום תפקידו. תודה לך גיא על תרומתך הרבה למועדון ועל רגעים והישגים שישארו איתנו ויוערכו לעד. היה לנו את הכבוד לעבוד לצדך ואנו מאחלים לך הצלחה רבה בכל אשר תפנה".

לוואלה! ספורט נודע כי לאחר שלפני שבועיים ניסו בראשון לציון להגיע להבנות עם גודס, הציע המאמן מספר פעמים לסיים את ההתקשרות לפי התנאים שהוגשו להנהלה, אך ההצעה לא התקבלה. אחרי ההפסד הקשה אמש להרצליה, החליטו בראשון לציון לשים סוף לסאגה.

לא מעט מאמנים נמצאים מחוץ לקווים ונחשבים מועמדים לתפקיד כשרשימת המועמדים שממנה יבחר המאמן הם: רמי הדר, יהוא אורלנד מאמנה של הפועל חבל מודיעין מהליגה הלאומית, נדב זילברשטיין ודרור כהן, עוזריו של גודס בנבחרת ישראל ואופציית מאמן זר. בקבוצה בדקו אפשרות לצרף את סטפנוס דדאס, מאמנה של הפועל חולון לשעבר, שמאמן כיום בא.א.ק אתונה, אך האפשרות ירדה מהפרק לאחר שדדאס הבהיר כי לא יעזוב.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס עם נתנאל ארצי. ברני ארדוב
הסוף סוף סוף הגיע. גיא גודס/ברני ארדוב

גודס מונה למאמן מכבי ראשון לציון ב-30 בנובמבר 2018 ובשלוש השנים שלו על הקווים בעיר היין הוביל את הקבוצה פעמיים ברציפות לגמר הפיינל פור ופעמיים ברציפות לגמר גביע המדינה, כולל בעונה החולפת, אולם לא הצליח לזכות בתואר. למרות ההתקשרות הארוכה והמוצלחת, העונה ניצחה מכבי ראשון לציון שני משחקים בלבד בעשרת מחזורי הפתיחה וראשי המועדון החליטו לבצע שינוי על הקווים.

גודס החל את קריירת האימון שלו במכבי ראשון לציון ב-2004 ואותה עזב לאחר שנתיים לטובת משרת עוזר המאמן במכבי תל אביב. את יד אליהו הוא עזב לטובת הפועל ירושלים ב-2008 וממנה חזר פעם נוספת לתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב, כשבין לבין אימן את נבחרת העתודה. ביוני 2014 הוא החליף כמאמן מכבי תל אביב את דייויד בלאט שעזב ל-NBA, אבל פוטר לאחר כשנה כשלא הצליח לזכות באליפות והקבוצה החלה גם את עונת 2015/16 עם מספר הפסדים רצופים ביורוליג. ב-2017/18 גודס שב למכבי תל אביב כעוזר מאמן בפעם השלישית, אולם פוטר בנובמבר 2018 ולאחר כעשרה ימים מונה למאמן מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully