וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיזודה קצרה: מאוריציו בוסקאליה פוטר מהפועל חולון

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 19:58

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן האיטלקי קיבל את ההודעה על סיום תפקידו לקראת המשחקים הקריטיים נגד בשיקטאש באיסטנבול ונגד הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה. עמית שרף ישמש כמאמן זמני, סטפנוס דדאס וגיא גודס הם המועמדים הבולטים

מייקל קייזר מצטרף להפועל חולון/אתר רשמי הפועל חולון

מאוריציו בוסקאליה פוטר מהפועל חולון. המאמן האיטלקי קיבל את ההודעה על סיום תפקידו בפגישה שנקבעה עבורו עם הנהלת המועדון, ושעליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

עוזר המאמן עמית שרף ישמש כמאמן זמני, וצפוי לעמוד על הקווים במשחק נגד הפועל תל אביב בליגת העל וכנראה גם במשחק ההישרדות של הסגולים בליגת האלופות, ביום רביעי באיסטנבול נגד בשיקטאש.

מאוריציו בוסקאליה, מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
אפיזודה קצרה. מאוריציו בוסקאליה/אודי ציטיאט

בוסקאליה (52) הונחת הקיץ בחולון במקומו של סטפנוס דדאס, אבל הוא נפרד ממנה אחרי 20 משחקים רשמיים בלבד עם מאזן 8:12, כשהיא מדורגת במקום השלישי בליגה ומפגרת 1:0 בסדרת הפליי אין על הכרטיס לטופ 16 במפעל האירופי.

אף שהקבוצה פתחה בצורה חזקה את העונה, עם ניצחונות ב-27 הפרש בברינדיזי וב-34 הפרש על מכבי ראשון לציון, היא הלכה ודעכה ככל שנקפו השבועות. שני זרים הוחלפו (סטיב זאק במקום מארק אוגדן, ואדם סמית' במקום סטיבן גריי), אך בשבעה משמונת המשחקים האחרונים היא לא הצליחה להגיע ל-80 נקודות, והקש ששבר את גב הגמל היה בהפסד הביתי לבשיקטאש החבולה, שהגיעה בהרכב חסר במיוחד.

בחולון מיהרו לבצע את המהלך בניסיון לייצר זעזוע שיעורר את השחקנים, לקראת המשחקים הקריטיים שצפויים להם בטווח המיידי: רק ניצחון כפול על הטורקים ימנע מהם הדחה מוקדמת מליגת האלופות, ובעוד עשרה ימים הם יארחו את הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. דני מרון
המועמד המועדף. גיא גודס/דני מרון

במועדון היו רוצים לראות את דדאס חוזר, ועד לאחרונה נדמה היה שהאופציה הזאת ריאלית, לאור המשבר הכלכלי והמקצועי שפוקד את א.א.ק אתונה. הקבוצה היוונית מאחרת בתשלום משכורות ועומדות נגדה סנקציות של פיב"א, אבל האווירה השתפרה לאחר העלייה לחצי גמר הגביע, ובחולון מבינים שהסיטואציה המורכבת עלולה לגרום לעיכוב ממשי בהבשלת המהלך להשבתו של המאמן.

המועמד הישראלי המועדף על הסגולים הוא מאמן נבחרת ישראל, גיא גודס, שפוטר לאחרונה ממכבי ראשון לציון. פנייה ראשונית כבר נעשתה אליו, אף שבקבוצה מעדיפים שלא להתחייב מראש על חוזה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully