וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד אחד יותר מדי? הפועל חולון דנה בעתידו של מאוריציו בוסקאליה

בהנהלה נשמעים קולות שקוראים לפטר את המאמן האיטלקי, כשהקבוצה נמצאת על סף הדחה מליגת האלופות. הסגולים היו רוצים לראות את סטפנוס דדאס חוזר, אם התנאים המורכבים בא.א.ק אתונה יאפשרו זאת

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

הרוחות סערו הערב (רביעי) בהפועל חולון, לאחר ההפסד הביתי הדרמטי 73:72 לבשיקטאש. הקבוצה הישראלית, שלפני שלושה שבועות הייתה כפסע מהבטחת מקומה בטופ 16, מוצאת עצמה כעת בפיגור 1:0 בסדרת הפליי אין, ורחוקה הפסד אחד נוסף מהדחה מוקדמת מליגת האלופות.

כמה מחברי הנהלת המועדון נותרו ספונים במשך שעה ארוכה באחד המשרדים בהיכל הטוטו, והתקשו להשלים עם התוצאה. היריבה הטורקית הגיעה לישראל בסגל קצר ובהרכב חסר, והצליחה לנצח למרות חסרונם של רונדיי הוליס-ג'פרסון, טרבון בלויט וג'וש ריבס.

מי שעלול לשלם מחיר מיידי על המצב, בניסיון לבצע זעזוע ושינוי עוד לפני שהעונה האירופית תסתיים, הוא המאמן מאוריציו בוסקאליה. בחולון יש קולות שקוראים לפטר את האיטלקי, ולהציב את עוזרו עמית שרף על הקווים בשלב ראשון, עד שיימצא מאמן קבוע.

מאוריציו בוסקאליה, מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
גורלו כבר נחרץ? מאוריציו בוסקאליה/אודי ציטיאט

הבעיה המרכזית מבחינתו של בוסקאליה היא שההפסד הזה, ובעיקר היכולת בדרך אליו, באו כהמשך ישיר לתקופה הלא טובה שעוברת על הקבוצה. היא הובסה פעמיים בתוך שבועיים בידי הפועל אילת, ובשבעת המשחקים האחרונים חצתה רק פעם אחת את רף 80 הנקודות. החיבור בין המאמן לבין השחקנים, מעידים בסביבת הקבוצה, אינו עובד ואינו מניב יכולת חיובית או כדורסל יצירתי.

אם בוסקאליה יפוטר, עתה או בהמשך העונה, ישנו לפי שעה מועמד אחד בלבד שהסגולים היו רוצים לראותו על הקווים בקרוב - וזהו סטפנוס דדאס. היווני אמנם נמצא בא.א.ק אתונה, אך קבוצתו נקלעה לקשיים כלכליים כבדים, אינה יכולה להתחזק בזרים שמשחקים מחוץ ליוון (בשל סנקציות של פיב"א) והיא מאחרת באופן משמעותי בתשלום משכורות. בתנאים מסוימים, הסיטואציה הזו עשויה להוביל למהלך דרמטי שיחזיר את דדאס לישראל, חצי שנה בלבד לאחר שעזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully