וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "החלטת מכבי תל אביב לא לקיים טקס למיכה היא מבישה"

קשר העבר ביקר בחריפות את החלטת מחזיקת הגביע שלא להיפרד בצורה מכובדת מאיתן טיבי, איתי שכטר ובעיקר משחקן הבית שיגיע לראשונה לבלומפילד כשחקן יריב: "די בעונש שזרקו אותו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב החליטה שלא ייערך בשבת טקס לכבוד איתן טיבי ואיתי שכטר שעזבו את הקבוצה הקיץ, כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, והמנכ"לית שרון תמם אף שוחחה עם השניים והסבירה שההחלטה החריגה התקבלה בשל הרגישות הקיימת מול דור מיכה, שבסופו של דבר סיים את דרכו במכבי תל אביב בעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות", אולם מאז שנודעו הדברים הרוחות די סוערות.

אוהדים רבים התאכזבו מהחלטת מכבי תל אביב וברשתות החברתיות דנו בנושא ארוכות בשעות האחרונות, אבל בין המבקרים את החלטת הצהובים היה גם שחקן העבר גילי ורמוט, שכידוע נרכש על ידי מכבי תל אביב בשנת 2015 ושיתף פעולה עם טיבי ועם מיכה במדים הצהובים.

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע לפני דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בשבת הוא בבלומפילד. דור מיכה/דני מרון

"ההחלטה של מכבי תל אביב לא לערוך טקס לדור מיכה לפני המשחק נגד הפועל באר שבע היא מבישה", כתב ורמוט בחשבונו האישי בטוויטר, "שחקן שגדל בקרית שלום מגיל 6, היה סמל והוליך את הקבוצה לאין ספור תארים ראוי לכבוד. די בעונש שזרקו אותו מהקבוצה (שגם הוא לא מוצדק בעיניי). גם להיפרד אפשר בצורה מכובדת", הוסיף קשר העבר.

מיכה כידוע פגש לראשונה את מכבי תל אביב במשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון, אולם עדיין לא חזר לאצטדיון בלומפילד מאז התבקש לעזוב. מיכה, כידוע, גדל במכבי תל אביב ועבר בכל מחלקות הנוער שלה ואף היה מהשחקנים הבולטים בקבוצה הבוגרת במשך שנים, עד עבר לאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית בקיץ 2020 ולאחר שנה באי השכן חזר לישראל וחתם בהפועל באר שבע, איתה כעת הוא נאבק על זכייה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully