וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהחלטה משותפת: חטואל ייעדר מפעילות הפועל ב"ש עד שייבדק לקורונה

6.1.2022 / 17:00

החלוץ שהה במקום בו על פי החשד נכח מאומת לקורונה, וכדי למנוע סיכון של הדבקה בתוך הקבוצה לקראת שבוע אינטנסיבי ומכריע, לא ייכלל בסגל בשבת נגד מכבי תל אביב

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

חלוץ הפועל באר שבע, רותם חטואל, לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק ביום שבת בבלומפילד נגד מכבי תל אביב.

היום (חמישי) החליטה הנהלת הפועל באר שבע, בשיתוף ובצורה הדדית עם חטואל, שהוא יישאר בביתו ולא יגיע לאימון היום מאחר שאתמול הוא שהה במקום בו, כך על פי החשד, היה אדם שייתכן שהוא מאומת לקורונה, ועד שלא יעבור בדיקת PCR זה יהיה לא אחראי שהוא יהיה במגע עם חבריו לקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. אודי ציטיאט
מהלך משותף כדי לנקוט בכל אמצעי הזהירות. חטואל/אודי ציטיאט

בתחילת השבוע התבקשו כל השחקנים על ידי כל הגורמים בהפועל באר שבע להימנע בתקופה הקרובה מהימצאות במקומות שבהם אנשים רבים, על מנת שלא ייחשפו בטעות למאומתי קורונה. למרות זאת, בבוקר הבינו במועדון שחטואל שהה במקום בו היה אדם שייתכן שנדבק בנגיף, ועל אף שאין אינדיקציה ממשית לכך שאכן נמצא אדם מאומת לנגיף בקרבת חטואל, החליטו הצדדים יחדיו שהשחקן ישהה בביתו, לא יגיע לאימון בבית האדום וימתין עד לתוצאות בדיקת קורונה שיעבור.

יתרה מכך, בהפועל באר שבע העדיפו שחטואל לא יעבור היום בדיקת PCR, אלא רק מחר או אולי אפילו ביום שבת, כדי להיות עוד יותר בטוחים בתוצאות הבדיקה שיעבור ולמנוע מקרה שייבדק מוקדם מדי, לפני שניתן יהיה לאתר את הנגיף. משמעות הדבר היא שחטואל לא ייקח חלק באימוני הקבוצה הקרובים ובשבת לא יהיה בסגל בבלומפילד.

יש להדגיש שמדובר במהלך שעליו הגיעו להסכמה משותפת השחקן והקבוצה, כשגם חטואל עצמו מבין שחשוב במיוחד בעת הזאת לנקוט במשנה זהירות ולו מן העובדה שהפועל באר שבע הולכת לקראת שלושה משחקים שיכולים לקבוע לאן העונה הולכת - בשבת נגד מכבי תל אביב, ברביעי הבא בגביע המדינה מול מכבי נתניה ולאחר מכן ייערך משחק העונה באצטדיון טרנר נגד מכבי חיפה.

שחקני הפועל באר שבע רותם חטואל, איתי שכטר, דוד קלטינס, אור דדיה, תומר יוספי, עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, אריאל הרוש. דני מרון
יצטרכו להסתדר ללא חטואל. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

ללא חטואל, הפועל באר שבע ערכה היום אימון נוסף והמאמן רוני לוי אמר לקראת מכבי תל אביב: "זה תמיד משחק קשה ונפגוש קבוצה חזקה מאוד, אבל יש לנו את הרצונות והשאיפות שלנו ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום ולחזור עם שלוש נקודות. נצטרך לשים דגש על הכל נגד מכבי תל אביב, לבוא מרוכזים, מאורגניים, טקטיים וקבוצתיים ולהמשיך ביכולת מהמשחקים האחרונים".

שחקן ההגנה חאתם עבד אלחמיד הוסיף לדברי מאמנו: "יש לנו חבר'ה מגובשים וטובים ואנחנו שמחים להיות ביחד. עד עכשיו אנחנו עושים עונה לא פחות ממדהימה, זה תורם לאווירה בחדר ההלבשה ואנחנו רוצים להמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully