וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאל פרץ תחת מעקב של הגדולות באוסטריה: "הותיר חותם"

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 15:25

באוסטריה מדווחים שהקשר יסיים את חוזהו בקיץ ויהפוך למלפפון לוהט בזירה המקומית. גם מעבר לליגה אחרת עומד על הפרק

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

בתקשורת האוסטרית מדווחים שכמה מהמועדונים הבכירים באוסטריה לוטשים עיניים לאליאץ פרץ, שיסיים את חוזהו בוולפסברגר בתום העונה. הקשר בן ה-25 מציג יכולת טובה והפך לבורג מרכזי בקבוצה שיצאה לפגרת החורף כשהיא מדורגת במקום השלישי בטבלה בליגה האוסטרית.

"עם ארבעה שערים וחמישה בישולים, פרץ הותיר חותם בחצי הראשון של העונה", נכתב בתקשורת האוסטרית, "היכולת שלו לא נעלמה מעיניהן של קבוצות אחרות בליגה וכרגע המצב הוא שהוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ".

למרות שוולפסברגר היא קבוצת צמרת בשנים האחרונות, היא לא נחשבת למועדון גדול. מעבר של פרץ לקבוצות דוגמת ראפיד וינה, אוסטריה וינה או שטורם גראץ, עשוי לשדרג אותו כלכלית וגם להעניק לו חשיפה גדולה יותר. רד בול זלצבורג כמובן מחוץ לתמונה עבורו.

בנוסף כמובן שקיימת אפשרות של מעבר לקבוצה בליגה אחרת אם הוא אכן יהפוך לשחקן חופשי בקיץ. בהנחה שהדיווח באוסטריה נכון ולוולפסברגר אין אופציה להאריך את חוזהו של פרץ, לא מן הנמנע שהיא תנסה למכור אותו בחלון ההעברות של ינואר כדי להרוויח סכום כסף לפני שהוא יהפוך לשחקן חופשי.

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. Johann Schwarz, GettyImages
עונה טובה מאוד. פרץ/GettyImages, Johann Schwarz

הליגה האוסטרית תשוב מפגרה בת קרוב לחודשיים לקראת אמצע פברואר, אבל עוד לפני כן וולפסברגר תשחק נגד פלורידסדורפר בגביע. לפני כן קבוצתם של פרץ ותאי בריבו תצא כמו קבוצות רבות אירופיות אחרות למחנה אימון בטורקיה. היא תפגוש שם את לודוגורץ (בולגריה), שחטאר דונייצק (אוקראינה) ובוהמיינס (צ'כיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully