וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני ספג קללות גזעניות, במכבי חיפה שיבחו אותו על התגובה

5.1.2022 / 7:58

קשר מכבי חיפה עמד במוקד הסערה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אבל הגיב באיפוק. אזלו הכרטיסים למשחק בפתח תקוה, בית הדין יסגור את היציע הצפוני?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

24 שעות סוערות עברו על קשרה של מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. הקשר שהצטיין בניצחון הדרמטי 2:3 על מכבי תל אביב, כיכב בעשרות ממים ברשתות על שתי הדקות האחרונות בהן הצליח להחזיק לבדו בכדור מול שחקני היריבה ולהעביר את הזמן סמוך לדגל הקרן עד שריקת הסיום. בנוסף, הקשר קיבל הודעות מאוהדי הקבוצה, אשר הפכו אותו "לאלילם".

אך לצד האופוריה, ספג אבו פאני עשרות הודעות נאצה מאוהדי מכבי תל אביב כאשר בחלקן ספג קללות קשות. אחת ההודעות אשר התפרסמה ברשת, נשאה דברים גזעניים כאשר אחד האוהדים שהזדהה כאוהד מכבי תל אביב כתב לקשר: "כמה זמן העברת יא ערבי מסריח". אבו פאני אמנם השיב לאותו אוהד, אך העדיף שלא להיגרר לשיח אלים וכתב: "אתה ילד, למה אתה מדבר ככה?".

בחיפה שיבחו את אבו פאני על התגובה המאופקת: "על המגרש אבו פאני לא רואה בעיניים אף אחד ולא סופר אף אחד, אבל איך שהסתיים המשחק, גם בריאיונות, ראינו שהוא לא מלבה אש וגם בתגובות להודעות באמת קשות שכתבו לו".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא נסחף לשיח האלים. אבו פאני/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, במועדון מקווים מאוד שלא יספגו עונש של סגירת היציע הצפוני לאור דו"ח השיפוט. בחיפה היו שמחים שעונש כזה - אם אכן יושת - יתממש במשחק הגביע, אך הנטייה של בית הדין היא לא להשית עונשים כאלה בגביע שכן ההכנסה היא משותפת עם היריבה ואין שום אינטרס לפגוע גם בבית"ר ירושלים.

בכל הנוגע למשחק החוץ הבא של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה, בקבוצה עדכנו כי כבר נמכרו כול 6,000 הכרטיסים שהוקצו לטובת הקהל הירוק. בשלב זה בפתח תקווה הבהירו שבגלל הגבלה של משרד הכלכלה הם לא יכולים לספק כרטיסים נוספים.

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully