וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו גררו יעמוד לדין בעקבות הנפת האצבע המשולשת

החלוץ הפנמי של מכבי תל אביב צפוי להיענש על התנהגותו ב-3:2 בכרמל, מנגד גם מכבי חיפה תגיע לבית הדין בעקבות השלכת חפצים מהיציע הצפוני כשנגדה עומד עונש על תנאי

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

יממה אחרי הניצחון המטורף של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב, היום (שלישי) תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין בגין התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת ואת החלוץ הפנמי של מכבי תל אביב, אדוארדו גררו, בגין התנהגות בלתי הולמת כתוצאה מהתנועה המגונה שביצע לעבר הקהל הירוק.

אוהדי מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
שוב חפצים הושלכו מהיציע הצפוני והוא עלול להיסגר. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

על פי דו"ח השופט, אוהדי מכבי חיפה השליכו מצת לעבר כר הדשא לאחר הבקעת השער הראשון של מכבי תל אביב וגם בדקה ה-84 השליכו כוסות משקה ומצתים וגרמו לעיכוב המשחק בשתי דקות.

עוד צוין כי חרף "בקשות חוזרות ונשנות מצידי ונסיונות של הקבוצה ליצור קשר עם הכרוז, לא היה כל מענה לנושא ורק לאחר כשש דקות מהבקשה ניתן מענה (זמן רב ולא מתקבל על הדעת)". כזכור, מכבי חיפה ספגה בחודש שעבר עונש על תנאי של סגירת היציע הצפוני בעקבות מקרים דומים, ומכיוון שהעונש על תנאי ניתן בכל הרשעה חוזרת בהתפרעות אוהדים ו/או התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, ייתכן שהוא יופעל הפעם. אם אכן הקבוצה תיענש בסגירת היציע, זה עלול לקרות במשחק הליגה נגד הפועל ירושלים ב-22 בינואר.

עוד בוואלה!

"זה ה-0:5 החדש". מכבי חיפה השתחררה מהצל של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אדוארו גררו שחקן מכבי תל אביב מבצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי חיפה. ., צילום מסך
נתפס במצלמות וצפוי להיענש. גררו/צילום מסך, .

בכל הנוגע לחלוץ הפנמי של מכבי תל אביב, הוא כידוע נתפס על ידי המצלמות מבצע תנועה מגונה לעבר הקהל הירוק. גררו בעבר כבר התעמת עם אוהדי מכבי חיפה וטען בזמנו כי ספג קריאות גזעניות, אולם מובן מאליו שיעמוד לדין בעקבות "פעולה מתסיסה היכולה לחולל אלימות, במיוחד במשחק כגיש כמו זה שהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully