וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ה-0:5 החדש". מכבי חיפה השתחררה מהצל של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 8:21

שחקני מכבי חיפה חגגו לתוך הלילה את הניצחון הגדול, שחקן: "אם היו לנו עוד 10 דקות, זה היה מגיע לתוצאה שתיזכר לדורות". ברק בכר זכה לשבחים על התעוזה והחילופים שהובילו למהפך, מחמאות גם לאבו פאני, אצילי ודוניו

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

שעות ארוכות לתוך הלילה חגגו שחקני מכבי חיפה את הניצחון הגדול אמש (שני) 2:3 על מכבי תל אביב. הפיגור מהדקה הראשונה, שגדל לפיגור כפול כבר במחצית הראשונה, הוליד בסופו של המשחק מהפך ענק, מהגדולים שידע הכדורגל הישראלי, בטח בפרופיל כל כך גבוה של משחק. גם אם העונה לא מדובר במשחק עונה כי מכבי תל אביב לא בתמונת האליפות, העובדה שמכבי חיפה לא הצליחה לנצח בליגה כל כך הרבה זמן את הצהובים ולבסוף עשתה זאת בצורה כה דרמטית, הולידה ערב שינצרו במועדון עוד שנים ארוכות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
אופוריה מובנת. מכבי חיפה חוגגת את הניצחון/מאור אלקסלסי

לא היה שחקן או איש צוות במכבי חיפה שלא דיבר אמש בסמי עופר וגם בהמשך, על הפיצוי הענק שנתנה הקבוצה לקהל האוהדים המסור שלה שבמשך שנים ארוכות סבל מאוד במפגשים מול מכבי תל אביב. "זה ה-0:5 החדש", התלוצץ אמש שחקן במכבי חיפה והזכיר את אותו משחק בלתי נשכח מ-1994, בו ניצחה הקבוצה בקרית אליעזר את מכבי תל אביב. "ואם היו לנו עוד עשר דקות, זה באמת היה יכול להגיע לתוצאה שתיזכר לדורות. בכל מקרה המהפך הזה הוא משהו שידברו עליו עוד הרבה שנים. מהפך לא רק בתוצאה, אלא גם בהגמוניה בין המועדונים. מכבי חיפה לא תחיה עוד עם התחושה שהיא לא מסוגלת לנצח את מכבי תל אביב".

ברק בכר זכה אמש לשבחים מגורמים במועדון על התעוזה שלו בדקות האחרונות וההברקות שעשה עם החילופים מהספסל. בכר האמין גם כשהקבוצה היתה בפיגור של שני שערים, שהשחקנים שלו מסוגלים לעשות את המהפך בתוצאה והתגובות שלו למשחק סייעו לשחקניו לנצח.

מעבר למאמן, היו כמה שחקנים שבלטו ובראשם דווקא מוחמד אבו פאני שלא כבש וגם לא בישל, אבל על רקע יום בינוני של עלי מוחמד וגם של צ'ארון שרי, הוא ניהל את מרכז השדה של מכבי חיפה וניווט את הספינה. הדקות בהן היתל בשחקני מכבי תל אביב ליד דגל הקרן וסחט את השעון של השופט לירן ליאני, הן משהו שלא הפסיקו לדבר עליו בסוף המשחק.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי, עומר אצילי. מאור אלקסלסי
אדריכל המהפך. דוניו חוגג/מאור אלקסלסי

מי שעוד זכה לאזכורים רבים הוא גודסוויי דוניו. החלוץ שעלה מהספסל לא נספר בדרך כלל ככוח מרכזי במכבי חיפה, אבל הוא בישל וכבש וסייע למהפך הגדול. גם עומר אצילי קיבל הרבה מילים חמות מכל האנשים במכבי חיפה, אחרי שידע להתמודד עם שירי השנאה כלפיו מצד אוהדי מכבי תל אביב והצליח לבשל את שני השערים שניצחו את המשחק.

במכבי חיפה ייתנו היום לשחקנים ליהנות מהניצחון עד האימון והמאמן ברק בכר מתכוון להוריד אותם מהר לקרקע כדי שיבואו מוכנים ודרוכים למשחק מול מכבי פתח תקוה. "עם כל השמחה שמגיעה לנו, אנחנו צריכים לזכור שאנחנו רק במקום השני", אמר אמש בכר לאור העובדה שהפועל באר שבע היא עדיין הקבוצה שבמקום הראשון.

עוזרו של בכר גיא צרפתי שוב הורחק במהלך המשחק ואמר מספר מילים לצוות השיפוט שיובילו להעמדתו לדין

במחזור הקרוב תתארח מכבי חיפה אצל מכבי פתח תקוה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully