וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "איבדנו את הראש", גלזר: "רגע קשה מאוד, נתחזק מזה"

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את איבוד היתרון הכפול ב-3:2 של מכבי חיפה. קשר הצהובים: "אלה דקות קשות מאוד"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

את ההפסד הזה ייקח הרבה זמן לעכל: מכבי תל אביב כבר ראתה את עצמה גוברת פעם נוספת על מכבי חיפה כאשר הובילה 0:2 כרבע שעה לסיום, אך הצהובים קרסו, ספגו שלושה שערים ונכנעו 3:2. בעקבות התוצאה, הפער של המפסידה מהמוליכה הפועל באר שבע עומד על לא פחות מ-15 נקודות.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
הפסד קשה לצהובים. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו, ננתח את מה שקרה במחצית השנייה. ידענו שמכבי חיפה תיקח סיכון גדול בגלל התוצאה, אני לא מרוצה מהתגובה של השחקנים. היו לנו גם פציעות, אולי זו הסיבה לדרך בה איבדנו את הראש במחצית השנייה. אני לא מרגיש טוב, זה נורמלי, אני מאמן את הגדול בארץ".

"צריכים לעבוד ולשפר את המצב", המשיך הסרבי, "צריכים לעשות את המקסימום מההתחלה ועד הסוף. היו 60 דקות בהן נראינו כמו שרצינו לראות את מכבי תל אביב, אבל המשחק הוא 90 דקות. צריכים לנקות את הראש ולנתח את המשחק, רק לאחר מכן נתעסק בהפועל באר שבע".

דן גלזר אמר: "קשה לי להסביר, רגע קשה מאוד עבורי ועבור הקבוצה. מצב לא קל. חדר ההלבשה בדאון. ננתח את המשחק ואת הבליץ של מכבי חיפה. הלכנו יותר מדי אחורה במחצית השנייה. היינו צריכים לדחוף קצת יותר גבוה. אין לנו מה לבכות על חלב שנשפך. נתחזק מזה. אנחנו נישאר ביחד ונצא מזה ביחד חזקים יותר. לא הייתה שאננות, זה לא הפסד כזה. קשה לי להסביר, אנחנו אחרי המשחק עם המון אמוציות. ננתח את המשחק ואת הרגעים הפחות טובים. כל הכבוד למכבי חיפה, שהציגה 10-5 דקות חזקות. אנחנו נתחזק ונצא מזה ביחד".

על הפער מהצמרת: "לא נסתכל רחוק מדי, נסתכל ממשחק למשחק. שוב, הצגנו משחק טוב לדעתי. לא שלטנו בכדור ולא היינו דומיננטים עם הכדור. יכולנו לכבוש את השלישי, אבל לצערי זה לא קרה. נלמד מזה וננסה לנצח כבר במשחק הבא, זה הכי חשוב. הראינו שאנחנו שחקנים טובים, גם באירופה וגם בהרבה משחקים בליגה. ברוב הדקות הצגנו משחק טוב. הדקות עכשיו קשות לי מאוד, אבל אין מה לעשות. נתחזק ביחד".

במחזור הבא תארח מכבי תל אביב את מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully