וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ניצחון שהוריד גורילה מהגב, יצאנו מזה כמו ווינרים"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 22:55

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-2:3 מול מכבי תל אביב: "לא עזבנו לרגע את המשחק, גם בפיגור. זה הלך הכי קשה, אבל גם מתוק"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

חגיגה גדולה במכבי חיפה אחרי הקאמבק וה-2:3 הביתי על מכבי תל אביב הערב (שני), במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. השחקנים הירוקים חגגו במשך דקות ארוכות עם אלפי האוהדים ביציע הצפוני את צימוק הפער מהפועל באר שבע בחזרה לשתי נקודות והניצחון הראשון על מכבי תל אביב אחרי 18 משחקי ליגה ברציפות.

עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי שוב הורחק אחרי שספג שני כרטיסים צהובים, דווקא אחרי שני שערים שהירוקים כבשו. קשר מכבי חיפה עלי מוחמד ספג כרטיס צהוב חמישי ולא ישחק מול בית"ר ירושלים בשמינית גמר הגביע.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קאמבק ענק. בכר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "אני רוצה להקדיש את הניצחון למשפחת קז וליעקב שחר. זה ניצחון שהוריד קוף, גורילה מהגב. זה הלך קשה, אבל עשינו את זה כמו ווינרים ולא עזבנו את המשחק. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק. במחצית הראשונה היה בלגן. השערים המוקדמים גרמו לנו ללכת עם הראש בקיר ולצאת מהעמדות. אמרתי לשחקנים במחצית שאם נשחק את המשחק שלנו, גם נשווה ואולי נעשה קאמבק וננצח. זה הלך הכי קשה שיש, אבל הכי מתוק שיש. הקהל נתן לנו דחיפה מטורפת ונתן לנו להאמין שאנחנו יכולים לחזור. נכנסנו לבור גדול והצלחנו לצאת כמו ווינרים, אחד אחד".

בכר הוסיף: "היריבה כבשה שני שערים מוקדמים וזה לא פשוט. זה הזכיר קצת את המשחק מהעונה שעבר. הגענו בכושר טוב ופתאום נקלענו לפיגור כזה. זה בלבל אותנו קצת וגרם לנו לאבד את הדרך קצת. במחצית השנייה תקפנו נכון וניצחנו בצדק".

על החילופים שלו: "היינו צריכים להמר בסוף ועשינו את זה והצלחנו. ב-2:0 פתאום שרקו להם פנדל ושינו את זה. בסוף הכנסנו את כל הכלים, שיחקנו הכי התקפי שיש ואני שמח שזה השתלם. עם כל הניצחון הגדול הזה אנחנו עדיין מקום שני. יש לנו פייט מול קבוצה חזקה מאוד. כבר מחר נתחיל לחשוב על מכבי פתח תקוה בחוץ ואני בטוח שיהיה משחק קשה".

על היריבות מול מכבי תל אביב: "באנו במומנטום כל כך טוב וידענו שאנחנו רוצים לנצח ולקהל יש ציפיות גדולות. קיבלתי כל כך הרבה הודעות מאוהדים לפני המשחק והניצחון הזה מגיע להם. הם סוף סוף יכולים ללכת מאושרים הביתה. היינו מוכנים לסגנון והשיטה של מכבי תל אביב. השער שספגנו מקרן הכניס אותם למשחק והכול קרה מהר. לא היה כדורגל במחצית הראשונה, לא נכנסנו טוב למשחק. הייתי מאוכזב במחצית, אבל זו רק מחצית. הדברים לא הסתדרו והיינו קצת בשוק. אמרתי לשחקנים בצורה רגועה שאנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו, להיות מסודרים ולעשות את הדברים שעשינו במשחקים האחרונים".

קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני: "אני רוצה להשתתף בצערה של משפחת קז ומקווה שאולי הצלחנו לשמח אותם קצת. היה משחק קשה שהתפתח לא הכי טוב מבחינתנו אחרי שספגנו שני שערים מוקדמים. אני שמח שהצלחנו להפוך ולנצח בסוף. חיכינו לזה, הוכחנו שאנחנו חזקים מנטלית. אנחנו עדיין לא נמצאים במקום הראשון ורוצים להגיע אליו כמה שיותר מהר. הפועל באר שבע קבוצה חזקה, יש לה הרבה שחקנים מנוסים ונמשיך במאבק. אנחנו מתרכזים בעצמנו. יש לנו קבוצה מגובשת, אנחנו לומדים אחד את השני ככל שעובר הזמן".

במחזור הקרוב תתארח מכבי חיפה אצל מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב הפצועה והחבולה תארח את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully