וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לסורה: מכבי תל אביב הפסידה 71:59 לבני הרצליה

דווקא אחרי הניצחון בירושלים, האלופה נראתה רע, פיגרה למשך רוב ההתמודדות והפסידה ליריבתה לראשונה מאז אפריל 2017. ואן וליט להט אצל המנצחת, ווילבקין לא הושיע. גליל עליון ניצחה את הפועל באר שבע

דווקא אחרי שחזרה מהבירה עם ניצחון חוץ חשוב על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב נחלה הערב (שני) הפסד מאכזב נוסף בליגה, הפעם בידיה של בני הרצליה, שהובילה במשך רוב ההתמודדות והשיגה 59:71 מוצדק. במשחק נוסף, הפועל גליל עליון גברה בביתה 66:74 על הפועל באר שבע.

בני הרצליה - מכבי תל אביב 59:71

האלופה קיוותה לחזק את המומנטום החיובי שנוצר מהניצחון בארנה, אך לחלופין ספגה הפסד שהחזיר אותה כמה צעדים לאחור. יאניס ספרופולוס ראה כיצד צ'ינאנו אונואקו לא מתקשה מול שחקניו, ורק לאחר שירד לספסל הצליחה האורחת להיכנס לעניינים. המהפך הושלם ברבע השני, אך קווינטון הוקר צלף מחוץ לקשת על הבאזר של המחצית וקבע 31:37 מקומי.

האורחת עוד הצליחה לצמק את הפער לשתי נקודות אחרי 30 דקות, אך ברבע האחרון היא נתקעה, הרבתה להחטיא, וראתה את הרצליה משייטת לעבר יתרון דו ספרתי, ממנו כבר לא היה ניתן לחזור. אחרי תשעה הפסדים רצופים מול מכבי תל אביב, אורן אהרוני ושחקניו יאצו מהמפגש עם ידם על העליונה לראשונה מאז אפריל 2017, כאשר אנדי ואן וליט הנהדר בלט עם 21 נקודות. צ'ינאנו אונואקו הוסיף דאבל דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

עבור מכבי תל אביב זו הייתה הפעם הראשונה בכל המסגרות מאז ה-74:58 לברצלונה בנובמבר 2018 שהיא לא מגיעה ל-60 נקודות, בעוד במסגרת הליגה זו הפעם הראשונה מאז המפגש מול הפועל ירושלים בעונת 2016/17 הזכורה לשמצה. סקוטי ווילבקין היה הקלעי המוביל עם 13 נקודות, אך עם 4 מ-15 בלבד מהשדה.

שחקן מכבי תל אביב קמרון טיילור מול שחקן בני הרצליה כריס באב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב לא הצליחה לייצר מומנטום. טיילור מול באב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

אנדי ואן וליט קלע ראשון עבור המארחת, סנדי כהן קבע 0:5 עם שלשה מרשימה. קווינטון הוקר הרים את צ'ינאנו אונואקו לאלי - הופ, שקבע 4:11. עם ירידתו של אונואקו לספסל, האורחת החלה לצמצם את הפער בזכות שני סלים רצופים של ג'יילן ריינולדס. דרק וויליאמס קלע את הנקודות האחרונות של הרבע הראשון, שהסתיים ב-13:17 להרצליה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דרק וויליאמס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צימק עבור האורחת. וויליאמס/ברני ארדוב

האלופה החלה את הרבע השני כפי שסיימה את הראשון, ושלשה של יפתח זיו העבירה לה את היתרון בפעם הראשונה במשחק, 17:18. הרצליה קלעה ארבע נקודות רצופות, ג'ייק כהן מצא את רומן סורקין פנוי להטבעה בתוך הצבע. אונאקו צלף מחוץ לקשת והעלה את הרצליה ליתרון 20:24. סקוטי ווילבקין התעורר עם שמונה הנקודות הבאות של האורחת, אך המארחת המשיכה להוביל ושלשה של קווינטון הוקר על הבאזר קבעה 31:37 להרצליה בהפסקה.

שחקן בני הרצליה קווינטון הוקר מול שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. ברני ארדוב
צלף מחוץ לקשת עם סיום המחצית. הוקר מול אוואנס/ברני ארדוב

ואן וליט הלוהט קלע שלשה שקבעה 33:42 להרצליה, ריינולדס צימק עם שתי נקודות. רומן סורקין הטביע והקטין ל-42:40, כריס באב צלף מחוץ לקשת וקבע 42:47 להרצליה. כריס באב קלע שלשה, ג'ייק כהן צימק ובסיום הרבע הרצליה הובילה 48:50.

את הרבע האחרון פתחה הרצליה בסערה, ושלוש שלשות שלה קבעו 51:61, אך ג'ון דיברתולומאו הגיב וצימק ל-61:56. מכבי המשיכה להחטיא, שון דאוסון ניצל זאת כדי להגדיל ל-56:68 כשתי דקות לסיום. ואן וליט קלע שתי נקודות שסגרו סיפור, ובסיום הרצליה חגגה עם 59:71 מרשים.

ג'יילן ריינולדס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד אכזבה לאלופה. ריינולדס/ברני ארדוב
שחקני בני הרצליה אנדי ואן וליט, סנדי כהן, צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
היה גם צד שחגג. ואן וליט, כהן ואונואקו/ברני ארדוב

קלעו לבני הרצליה: אנדי ואן וליט 21, כריס באב 16, צ'ינאנו אונואקו 14 (11 ריבאונדים), שון דאוסון 8, סנדי כהן 6, קווינטון הוקר ומוריס קמפ 3 כ"א. שותף ולא קלע: יאיר קרביץ.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 13, ג'יילן ריינולדס 11 (8 ריבאונדים), רומן סורקין 9, יפתח זיו 7, דרק וויליאמס 5, קינן אוואנס וג'ייק כהן 4 כ"א, ג'ון דיברתולומאו וקמרון טיילור 3 כ"א. שותף ולא קלע: עוז בלייזר.

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע 66:74

העולה החדשה איבדה מעט גובה לקראת סיום הסיבוב הראשון, אך אחרי שהשיגה 80:81 דרמטי על מכבי ראשון לציון, הערב היא חיברה ניצחון שני ברציפות בכפר בלום. המארחת טיילה במחצית הראשונה והובילה ב-24 הפרש ברבע השלישי, אך האורחת לא אמרה נואש והצליחה לצמק את הפער לארבע נקודות בדקה האחרונה. עם זאת, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, בדרך להפסד רביעי ברציפות.

שחקן הפועל גליל עליון שאבון לואיס. ברני ארדוב
העמיקו את המשבר של הדרומיים. לואיס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

גליל עליון החלה נהדר את המשחק עם יתרון 5:19 אחרי שתי שלשות של עומר טל. ברייס וושינגטון הגדיל ל-5:21, שלשה של קודי דמפס צימקה וגליל עליון הובילה 9:21 אחרי עשר דקות. שלשה של נטע סגל הקטינה לפיגור דו ספרתי, 25:16, אך נמרוד לוי הגדיל ל-16:29. סגל שוב קלע מחוץ לקשת, אך אלה היו הנקודות האחרונות של באר שבע במחצית, שכן גליל עליון יצאה לריצה שהסתיימה עם סל של אייק אירבו שקבע 19:41 לגליל עליון בהפסקה.

סגל החל את הרבע השלישי עם צליפה מחוץ לקשת, דרק פארדון וג'וניור איטו המשיכו לצמק את הפער. אייזיה אייזנדורף קלע שלשה שסידרה למארחת את היתרון הכי גדול שלה, 26:50, אך האורחת נגסה ביתרון בזכות ארבע שלשות רצופות. בסיום הרבע השלישי, היתרון של גליל עליון עמד על 42:57. אחרי שהפער צומק, נמרוד לוי העלה את המארחת ל-53:67, אך לפתע הדרומיים חזרו למשחק בצורה מרשימה וצימקו ל-68:64 פחות מחצי דקה לסיום. עם זאת, האורחת איבדה כדור אחרי פסק זמן ואיבדה סיכוי להשלים קאמבק. בסיום, גליל עליון חגגה עם 66:74.

קלעו להפועל גליל עליון: נמרוד לוי 19, אייק אירבו ועומר טל 12 כ"א, גבי צ'צ'אשווילי 8, אייזיה אייזנדורף וברייס וושינגטון 7 כ"א, שאבון לאויס 5, ג'ונתן סטוב 4. שותפו ולא קלעו: איתי מושקוביץ, כארם משעור.

קלעו להפועל באר שבע: נטע סגל 15, אמיר בל 11, טראוויס ווריק ועמית זיס 9 כ"א, דרק פארדון וקודי דמפס 8 כ"א, בן איינזהארט 4, ג'וניור איטו 2. שותפו ולא קלעו: איליי אבייב ועידו שבת.

המחזור ה-12 יימשך ביום רביעי, עם המשחק בין שתיים מהקבוצות הכי חמות בליגה: הפועל תל אביב והפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully