וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל ענה לרומלו לוקאקו: "לא רואה סיבה שהוא ירגיש ככה"

הרכש היקר בתולדות צ'לסי סיפר שהוא לא מרוצה במועדון אליו חזר תמורת 115 מיליון יורו, המאמן הודה כי הופתע לשמוע את הדברים: "לא חושב שמישהו ידע שלא טוב לו"

תקציר: צ'לסי - ברייטון 1:1/ספורט1

רומלו לוקאקו הפך בקיץ האחרון לשחקן היקר בתולדות צ'לסי, ששילמה עבורו 115 מיליון יורו לאינטר כדי להחזירו בדיוק עשור אחרי שנרכש על ידה לראשונה. נכון שהוא עבר חודשים לא פשוטים שכללו בצורת הבקעות, פציעה שהשביתה אותו למספר שבועות, הידבקות בקורונה וכמובן איבוד המקום בהרכב, אבל אף אחד בצ'לסי לא ציפה לשמוע את החלוץ מצהיר בריאיון לרשת "סקיי" על כך שהוא לא מרוצה במועדון.

בצ'לסי לא התייחסו לכך בשעות שאחרי פרסום דבריו של החלוץ הבלגי, אבל הבוקר (שישי) המאמן תומאס טוכל ערך מסיבת עיתונאים שגרתית לקראת המשחק נגד ליברפול ביום ראשון (18:30, ספורט1) ובמהלכה הוא נשאל על דבריו של לוקאקו והשיב בפליאה: "אני לא חושב שיש מישהו בבניין שידע שלא טוב ללוקאקו - זה מה שהפתיע אותנו מאוד. דבר ראשון שעלינו לעשות הוא לבדוק למה זוהי הרגשתו, כי אני לא רואה סיבה שזה יהיה המצב ושרומלו לא יהיה מרוצה".

רומלו לוקאקו, חלוץ צ'לסי. Shaun Botterill, GettyImages
"לא רואה שום סיבה שלוקאקו ירגיש ככה". טוכל מגיב/GettyImages, Shaun Botterill

עוד אמר טוכל: "אני גם לא אוהב את זה כי מדובר ברעשי רקע שאנחנו לא זקוקים להם. זה פשוט לא עוזר למצב. מצד שני, אנחנו גם לא רוצים לעשות את זה יותר ממה שזה - קל מאוד להוציא דברים מהקשרם ולהבין בהמשך שהמצב לא כפי שהוצג, אבל כמובן שאם להיות כן אז לא אהבתי לשמוע את זה".

לוקאקו הפתיע כשסיפר בין השאר על כך ש"טוכל בחר בשיטה אחרת" והצהיר בשנית על כך שהוא עוד יחזור לאינטר בעתיד, אבל בסטמפורד ברידג' הופתעו מהדברים בעיקר כי הריאיון פורסם יממה אחרי שלוקאקו חזר להרכב וגם הבקיע מחזור שני ברציפות. הבוקר (שישי) אף פורסם ב"סקיי" על כך שבצ'לסי לא מתנגדים להשאיל אותו לאינטר אם זו תשתתף בשכרו המוערך בכ-12 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully