וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתאוששות: רונאלדו "מאושר" ביונייטד, רנגניק מציב יעד יומרני

יונייטד השכיחה את האכזבה מול ניוקאסל עם 1:3 על ברנלי, ז'ורז'ה מנדש העביר מסר אופטימי אחרי שהפורטוגלי חזר לעצמו עם שער ובישול, המאמן מצהיר: לא מסתפק בכרטיס לצ'מפיונס. מנגד, CR7 גם הואשם כמי ש"מפחיד" את חבריו להתקפה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3/ספורט1

אחרי תיקו מאכזב מול ניוקאסל שגרר ביקורות חריפות, מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה אמש (חמישי) עם ניצחון 1:3 על ברנלי. השדים האדומים ניצבים כעת במקום השישי בפרמיירליג עם 31 נקודות (ומשחק חסר), 4 בלבד מהמקום הרביעי שמסדר כרטיס לליגת האלופות, אבל רלף רנגניק רוצה לא מתכוון להסתפק בזה.

"לא הייתי אומר שהמטרה היא לסיים במקום הרביעי. אנחנו מכוונים גבוה יותר", אמר המאמן הטרי, למרות שליברפול שנמצאת במקום השלישי מובילה על יונייטד ב-10 נקודות, והמוליכה סיטי כבר ביתרון של 19 נקודות, והמאבק מולה נראה אבוד מראש.

רנגניק הודה שלמרות התוצאות הלא מספקות של יונייטד, הוא לא צופה שינויים רבים בסגל בחלון ההעברות של ינואר, אם בכלל. "הסגל שלי טוב מאוד ואני מאמין בו. עוד לא דיברנו בכלל על האפשרות של להתחזק בינואר, אבל אני יודע שאפשר לעשות הרבה דברים עם הסגל הקיים".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם אוהדי מנצ'סטר יונייטד. James Gill - Danehouse/, GettyImages
מרגיש טוב. רונאלדו/GettyImages, James Gill - Danehouse/

המצטיינים בשורות יונייטד היו סקוט מקטומיניי שלפי "דיילי מייל" "הראה איכויות סקולסיות" וגם כבש שער יפה, וכריסטיאנו רונאלדו שחזר לעצמו עם שער ובישול. אחרי אתמול, רונאלדו מחזיק בסטטיסטיקה נדירה: בכל אחת מ-17 השנים האחרונות הוא היה מעורב ישירות (שער או בישול) ב-10 שערי ליגה לפחות.

עכשיו גם סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, מקורבו של רונאלדו, נשמע אופטימי ובטוח בנוגע לעתידו בקבוצה. "כריסטיאנו רונאלדו מאושר במנצ'סטר יונייטד. הוא ימשיך עם היכולת הנהדרת שלו כפי שעשה לאורך כל הקריירה. תהיה לו עונה גדולה, אני בטוח", הצהיר.

מן העבר השני, CR7 ספג ביקורת לא פשוטה מחלוץ העבר גבריאל אגבונלהור, שטען שהפנומן הפורטוגלי "מהלך אימים" למען אותה סטטיסטיקה נדירה. "נראה שהדבר היחיד שמעניין את כריסטיאנו רונאלדו זה השערים שלו. הוא שחקן אדיר, אבל לא כמו בעבר. אם אני היייתי ראשפורד, גרינווד או סאנצ'ו, הייתי מפחד לבעוט לשער - לא משנה מה הם עושים, מגיע כריסטיאנו, מרים את היד ומבקש מהם למסור לו. זו שלישייה מעולה שיכולה לשחק יחד בהתקפה, ואני חושב שאם למאמן הייתה יותר אישיות אז הוא היה מוריד את כריסטיאנו לספסל", הוסיף חלוץ העבר בביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully