וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל זעם: "היה פנדל במאה אחוז, זו בדיחה. הכול הולך נגדנו"

המאמן הגרמני השתולל בעקבות ההחלטה לא לתת לקבוצתו פנדל ב-1:1 מול ברייטון: "זו החלטה איומה, אנשי ה-VAR לא אותתו לשופט?". על מכת הפציעות: "אף פעם לא היינו במצב כזה"

תקציר: צ'לסי - ברייטון 1:1/ספורט1

לאורך מחזורים ארוכים היה נדמה שהפרמיירליג תספק לנו קרב אליפות אדיר בין שלוש קבוצות: צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר סיטי כמובן. אלא שאחרי שהקבוצה של קלופ הפסידה במפתיע אמש ללסטר, הפעם היה תורה של אלופת אירופה למעוד עם 1:1 טראגי מול ברייטון, שנהנתה משער של דני וולבק בתוספת הזמן. מי שאמרה תודה היא האלופה המכנהת שלא הרשימה אומנם, אבל עשתה את שלה עם 0:1 קטן על ברנטפורד והגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות. אם לא די בכך אז צ'לסי וליברפול תיפגשנה ראש בראש במחזור הקרוב בעוד שסיטי תפגוש את ארסנל הלוהטת, במפגש שבו כל הליגה תחזיק אצבעות לתותחנים חוץ מאוהדי הסיטיזנס.

רומלו לוקאקו, חלוץ צ'לסי. James Williamson, GettyImages
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. לוקאקו מאוכזב/GettyImages, James Williamson

תומאס טוכל זעם על ההחלטה שלא לשרוק לצ'לסי פנדל בעקבות עבירה על פולישיץ' במחצית השנייה ואמר: "זו החלטה איומה לא לשרוק. היה צריך להיות 0:2. זה אפילו לא נבדק על ידי אנשי ה-VAR. הכול הולך נגדנו. זה כבר יותר מדי. היו לנו מצבים מעולים ואז היה פנדל במאה אחוז על פולישיץ' ועוד ספק פנדל על מאונט. איך השופט יכול להיות בטוח? הפנדל הזה היה פשוט בדיחה, בדיחה".

מעבר לטעויות השיפוט לטענתו, טוכל דיבר על הפציעות של שחקני המפתח שלו בהגנה ואמר: "ריס ג'יימס סובל ממתיחה, כריסטנסן נפגע בגבו. ידענו לפני המשחק שזה יהיה מאבק קשה. לא ראיתי הרבה קבוצות שמטיילות נגדם. לא יודע מה אפשר לצפות מהשחקנים שלי אחרי מכת פציעות כזו וקורונה. ועכשיו עוד פציעות, נצטרך לעשות התאמות".

על הפער ממנצ'סטר סיטי בפסגה: "אני צריכים להתאים את עצמנו לסיטואציה הזו. לא היינו אף פעם במצב כזה עם כל כך הרבה חיסורים, נצטרך לחכות ולראות מה נוכל לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully