וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.12: צ'לסי "כבר לא מתנגדת" להשאיל את לוקאקו לאינטר

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 12:43

אחרי הריאיון המפתיע, הבלוז שוקלים להחזיר את החלוץ לאיטליה אבל יודעים שהמחיר יהיה גבוה. אוריגי יחליף את מוראטה ביובה?

השערים הכי יפים של מנצ'סטר סיטי ב-2021/ספורט1

רשמי

*שחקן הכנף בן ה-23 ג'ונתן איקונה, שלפני כשנתיים השתייך לסגל נבחרת צרפת, עובר לפיורנטינה. ליל אישרה כי העסקה סוכמה והבהירה שהוא יחתום רשמית בשורות הוויולה עם פתיחת חלון ההעברות באיטליה ב-3 בינואר.

שמועות

* לפי "סקיי איטליה", הסבירות שרומלו לוקאקו יחזור לאינטר אחרי ההצהרות נגד צ'לסי, הולכת וגדלה. הבלוז לא מתנגדים להעביר את החלוץ בהשאלה לנראזורי, אבל יודעים שיצטרכו לשלם חלק ניכר משכרו - כ-12 מיליון יורו לעונה.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס עומדת בפני מהפכה בסגל בינואר. מסימליאנו אלגרי לא מעוניין באלברו מוראטה שעשוי לעבור לברצלונה, והחלוץ המועדף מבחינת המאמן כדי להחליף אותו הוא דיבוק אוריגי מליברפול.

* סוכנו ומקורבו של כריסטיאנו רונאלדו ז'ורז'ה מנדש אמר: "כריסטיאנו רונאלדו מרוצה מאוד במנצ'סטר יונייטד. הוא ימשיך עם התצוגות הטובות שלו כמו תמיד במהלך הקריירה שלו. זו הולכת להיות עונה נהדרת מבחינתו, אני בטוח".

* נחשפו הדרישות של עוסמאן דמבלה מברצלונה. לפי כריסטיאן פאלק הגרמני, הקיצוני הצרפתי רוצה מבארסה שכר של 43 מיליון יורו לעונה ועוד בונוס של 5 מיליון יורו במקרה של זכייה בליגת האלופות ו-2 מיליון במקרה של זכייה בליגה. לכן ברצלונה רוצה למכור אותו בינואר.

* יובנטוס רוצה למכור את אלכס סנדרו בסביבות 15 מיליון יורו. חוזהו של המגן הברזילאי מסתיים בקיץ 2023 ולכן יובה רוצה למכור אותו בינואר או מקסימום בקיץ.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 30.12: החל המאבק על דמבלה, אלברו מוראטה בדרך לברצלונה?

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לא רוצה לחזור לברזיל. קוטיניו/GettyImages, David Ramos

* מילאן במשא ומתן כדי לצרף את בלם/מגן פריז סן ז'רמן עבדו דיאלו. הצרפתים רוצים למכור, בעוד הרוסונרי מעדיפים השאלה עם אופציה.

* פלמנגו מעוניינת בקשר ברצלונה פיליפה קוטיניו, אבל נראה שחזרה לברזיל לא עומדת על הפרק מבחינתו בשלב הזה של הקריירה שלו.

* אינטר במגעים עם בלם בורוסיה מנשנגדלבאך ונבחרת גרמניה, מתיאס גינטר. הבלם בן ה-27 הודיע השבוע כי לא יאריך את חוזהו אצל הסייחים מעבר לסוף העונה הנוכחית, אז מסתיים ההסכם הנוכחי בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully