וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: החל המאבק על דמבלה, אלברו מוראטה בדרך לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:57

לפי ה"אס", צ'אבי שוחח עם החלוץ שמזוהה עם ריאל מדריד, שהביע נכונות להצטרף. מנצ'סטר יונייטד רוצה את דמבלה ואלברס, פ.ס.ז' שוב בתמונה. סימאונה סימן בלם, לוריס עשוי לשוב לצרפת ושבצ'נקו בדרך לחיזוק ראשון בגנואה

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

שמועות

* האם ברצלונה עומדת להרעיד את שוק ההעברות? ב"אס" פורסם הבוקר (חמישי) כי אלברו מוראטה, שהוא כידוע תוצר מחלקת הנוער של ריאל מדריד וגם שיחק 5 עונות במדי הבלאנקוס, סומן על ידי צ'אבי בתור החלוץ שיחזק את קבוצתו בינואר. לפי הדיווח, מאמן הבלאוגרנה כבר שוחח עם החלוץ ועם סוכנו, ומוראטה, שאינו מעוניין להמשיך ביובנטוס, הביע נכונות לעבור לבארסה.

* בארגנטינה מדווחים: מנצ'סטר יונייטד יצרה קשר עם סוכנו של חלוץ ריבר פלייט חוליאן אלברס, ככל הנראה השם החם ביותר בדרום אמריקה בחודשים האחרונים, והצדדים צפויים להיפגש בתחילת 2022 כשבמועדון האנגלי ירצו לשמוע את דרישותיו של אלברס לקראת פתיחה במשא ומתן עם קבוצתו הנוכחית, בה הוא חתום לעוד שנה. שוויו של השחקן מוערך בכ-20 מיליון יורו.

אלברו מוראטה, יובנטוס. VINCENZO PINTO, GettyImages
בספרד טוענים שהוא אמר 'כן' לברצלונה. מוראטה/GettyImages, VINCENZO PINTO

* אחרי הדיווחים אתמול על "פיצוץ" בין ברצלונה לעוסמאן דמבלה - באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד וניוקאסל מעוניינות בצרפתי. אתמול דווח בספרד מדווחים שדמבלה לא יאריך את חוזהו בברצלונה ויהפוך להיות שחקן חופשי. הסיבה לפיצוץ: אחרי ימים ארוכים שבהם לא הגיב להצעת המועדון, בברצלונה נדהמו מכך שסוכנו של השחקן דורש שכר של 40 מיליון יורו לעונה, פלוס מענק חתימה של 20 מיליון יורו. היום טוענים בקטאלוניה: פריז סן ז'רמן כבר שוחחה עם הסוכן של הצרפתי במטרה לצרפו.

* בתכנית הספורט הספרדית "אל צ'ירינגיטו", המזוהה עם ריאל מדריד, נטען כי פיליפה קוטיניו מסר לאנשי ברצלונה שהוא מעוניין לחזור לברזיל. הקטלאנים רוצים להיפטר מהקשר מזה זמן רב, אך סביר להניח שיעדיפו למכור אותו לקבוצה אירופית שתוכל לשלם סכום גבוה יותר מאחת בדרום אמריקה.

* לפי כתב "סקיי" פבריציו רומאנו, ניוקאסל ממשיכה במאמצים לצרף את מגן אתלטיקו מדריד קירן טריפייר, כשקבוצתו הנוכחית של האנגלי ממתינה להצעה רשמית מטעם המגפייז.

* עוד באתלטיקו מדריד, הפעם בגזרת ההחתמות: בצל המשבר, דייגו סימאונה ביקש מההנהלה להחתים את בלם אוסאסונה דויד גרסיה, זאת לפי דיווח ב"מארקה".

עוד בוואלה!

העכביש הקטלני: תכירו את חוליאן אלברס, החלוץ הארגנטינאי הגדול הבא

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
בדרך חזרה לברזיל? פיליפה קוטיניו/GettyImages, David Ramos

* בצרפת נכתב כי הוגו לוריס בן ה-35 פתוח לאפשרות לחזור לקבוצתו הקודמת ניס כשחוזהו בטוטנהאם יסתיים בקיץ הקרוב. במקביל, באנגליה דווח כי הספרס עוקבים אחר מצבו של דין הנדרסון, אולם מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק הבהיר לשוער כי הוא לא ישוחרר בחלון ההעברות של ינואר.

* אנדריי שבצ'נקו בדרך לרכש ראשון כמאמן גנואה: מגנה הימני של יאנג בויז השוויצרית, סילבן הפטי, צפוי להצטרף לקבוצה האיטלקית שתשלם 5 מיליון יורו תמורתו. ב'סקיי איטליה' טוענים כי גם חלוץ אטאלנטה רוברטו פיקולי מבוקש על ידי שבצ'נקו.

* יובנטוס מוכנה למכור את השבדי דיאן קולוסבסקי תמורת 35-40 מיליון יורו, כשארסנל, טוטנהאם ובאיירן מינכן הוזכרו כמועמדות לרכוש אותו - כך על פי ה"גאזטה דלו ספורט".

* החלוץ הטורקי צ'נק טוסון אינו בתכניות של רפא בניטס באברטון, ועשוי לחזור למולדתו, כאשר בשיקטאש הביעה עניין להחתים אותו לקדנציה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully