וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון גברה על ראשון לציון, הולוואי החטיא זריקת ניצחון על הבאזר

נועלת הטבלה ממשיכה לאכזב והפסידה 81:80 לאחר שהוליכה כל המשחק. אירייבו קלע 5 שניות לסיום, שאבון לואיס (26) הצטיין

הסיבוב השני בליגת העל נמשך הערב (חמישי) כאשר הפועל גליל עליון קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 80:81 דרמטי על מכבי ראשון לציון. האורחת, עם דרור כהן בבכורה על הקווים כמאמן ראשי הוליכה לאורך כל המשחק, לפרקים גם בפער דו ספרתי, נועם דוברת שצפוי להשלים מעבר לירושלים בימים הקרובים היה טוב מאוד וקלע ארבע שלשות במחצית הראשונה. בצד השני, שאבון לואיס המצוין שמר את הקבוצה של ברק פלג במשחק.

נמרוד לוי, שהיה חלש לאורך רוב המשחק התעורר ברבע המכריע והעלה את חבריו ליתרון ראשון במשחק, פחות משתי דקות לסיום. ראשון עוד הצליחה להשיב לעצמה את היתרון, אך לא הצליחה לקחת ריבאונד בהגנה וראתה את אייק אירייבו קולע בג'אמפ שוט, כאשר בצד השני חדירה של הולוואי הסתיימה בלא כלום. הפסד עשירי העונה לראשון לציון, שממשיכה לנעול את הטבלה.

קלעו להפועל גליל עליון: שאבון לואיס 26 נקודות (4 מ-5 לשלוש), אייק אירייבו 15, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, גבי צ'אצ'אשווילי 12 ו-7 ריבאונדים, נמרוד לוי 11 ו-7 ריבאונדים, ג'ונתן סטוב 6, ברייס וושינגטון 5 ו-6 ריבאונדים, איתי מושקוביץ 2, אייזאה אייזנדורף 2, כרם משעור 2. עומר טל (03:41 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: מוריס ווטסון 19 נקודות, נועם דוברת 14 (4 מ-8 לשלוש), דיימון סימפסון 14 (2 מ-8 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים, טו הולוואיי 14 ו-8 אסיסטים, כריס קלייברן 12 ו-8 ריבאונדים, נתנאל ארצי 5, איגור קולשוב 2. גיא פלטין (03:52 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי עם גבי צ'צ'שווילי, כרם משעור. ברני ארדוב
גליל עליון שמה סוף לרצף ההפסדים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-8:14 בהובלת מוריס ווטסון. שלשה של דוברת קבעה 9 הפרש לראשון לציון, כאשר כרם משעור עלה לדקות בכורה העונה במדי גליל עליון מאז שהצטרף. שאבון לואיס התעורר, אך סיום טוב של הכתומים לרבע הראשון העלה אותה ליתרון דו ספרתי. 14:24 למכבי ראשון לציון לקראת הרבע השני.

רבע 2:

דוברת קלע שתי שלשות נוספות, אך שאבון לואיס ואירייבו השאירו את המארחת באיזור ה-9 הפרש, ולא נתנו לכתומים להגדיל את הפער מעבר בדקות הראשונות של הרבע. מספר החלטות לא טובות של הכתומים ואיבודים בסוף הרבע, בנוסף להתעוררות של נמרוד לוי סייעה לגליל עליון לרדת להפסקה בפיגור סביר. 38:44 לראשון לציון במחצית.

רבע 3:

שאבון לואיס המשיך את הקאמבק המקומי, והמארחת סגרה את כל הפער של ראשון לציון וחזרה עד שוויון 48:48. כרם משעור קלע נקודות בכורה, אך שמונה נקודות מהירות של מכבי ראשון לציון קבעו שוב יתרון דו ספרתי בחצי הדקה האחרונה לקראת הבאזר. 56:64 לראשון לציון בסיום הרבה השלישי.

רבע 4:

ראשון לציון המשיכה להחזיק ביתרון, אך גליל נשארה קרובה, כאשר שלשה ראשונה במשחק של נמרוד לוי קבעה מינוס שתיים בלבד, ועוד אחת של שאבון לואיס העניקה לצפוניים יתרון ראשון במשחק, 76:77 - 1:45 דקות לסיום. סימספון דייק פע אחת מהקו,והשווה, לוי קלע מתחת לסל, אך שלשה גדולה של הולוואי לאחר אסיסט של ווטסון החזירה את היתרון לאורחת, 79:80. אייריבו החזיר שוב את היתרון לגליל לאחר איבוד של סימפסון, שהכדור כבר היה אצלו. הולוואי החטיא על הבאזר, ובסיום 80:81 דרמטי להפועל גליל עליון.

משחקי יום שבת בליגת העל:

הפועל אילת - הפועל חולון (18:15)
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully