וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפחד: קרסטאיץ' חיזק את השחקנים לקראת מכבי חיפה

30.12.2021 / 11:58

מאמן מכבי תל אביב נחוש להשיג ניצחון על האלופה וצפוי להמשיך עם השלישייה הקדמית שפתחה נגד מכבי פתח תקוה, כאשר לואיס הרננדס עשוי לחזור להגנה אם יהיה כשיר

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי יום מנוחה שקיבלו בתום למעלה משבועיים של אימונים ומשחקים ללא חופש, שחקני מכבי תל אביב שבו הבוקר (חמישי) להתאמן בקרית שלום ופתחו בהכנות למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני. המאמן מלאדן קרסטאיץ' היה מרוצה מכמה אלמנטים בניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה השבוע, ולמחרת באימון השחרור הקל שקיים, הוא העביר באמצעות עוזריו מסרים חיוביים לשחקנים.

הסרבי כבר החל לשדר לשחקנים שהוא רוצה לנצח בחיפה ביום שני ושזה לא משחק בו מכבי תל אביב צריכה לחשוש מהפסד צורב, כפי שרבים מנבאים לה מול האלופה שנמצאת בכושר מצוין.

קרסטאיץ' צפוי להמשיך במערך החדש שאיתו פתח ביום שני האחרון, וכרגע ההעדפה היא לשמור על השלישייה הקדמית שכללה את מתן חוזז, אילון אלמוג ואדוארדו גררו. קרסטאיץ' מחפש מהירות בחלק הקדמי ואם השלושה האלה יהיו טובים באימונים ויהיו כשירים למשחק, הם אמורים להמשיך לשתף פעולה.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי להמשיך בחלק הקדמי. אילון אלמוג/ברני ארדוב

התלבטות תהיה לסרבי אם לואיס הרננדס יעמוד לרשותו. במקרה כזה, הספרדי עשוי לחזור למרכז ההגנה במערך של שלושה בלמים, בעוד שאנריק סבוריט יעבור לשחק על הקו השמאלי במקום אופיר דוידזאדה. בקבוצה מצפים מאנדרה ז'ראלדש להציג יכולת משופרת, במיוחד בכל מה שקשור לחלק ההתקפי, אבל אם זה לא יקרה מאור קנדיל עשוי לתפוס את העמדה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully