וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון של מכבי תל אביב נדחה, היציעים יישארו פתוחים נגד הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 15:55

נגד הצהובים עומד עונש על תנאי של סגירת שערים 10-11, אבל גם אם יופעל, זה יהיה במשחק מול מכבי נתניה. שביעות רצון מהמושאלים

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה את הדיון בעניינה של מכבי תל אביב שהיה אמור להתקיים היום, כשהמשמעות המיידית היא ששערים 10-11 יהיו פתוחים במשחק נגד הפועל באר שבע ביום שבת הבא. נגד הצהובים עומד עונש על תנאי של סגירת היציע הזה במקרה של התפרעות אוהדים ובעקבות האירועים במשחק נגד בני סכנין, קיים חושש שהוא יופעל. מכיוון שעד הדיון ביום רביעי הבא, מכבי תל אביב כבר תמכור כרטיסים, עונש של סגירת שערים יתפוס רק למשחק הבית הבא. במקרה הזה, נגד מכבי נתניה.

מכבי תל אביב קיבלה את הדחייה לאחר שהבהירה כי היא עסוקה ביחד עם גורמים אחרים באיתור משליכי החפצים. אם הללו יתפסו, קיים סיכוי שהתנאי לא יופעל.

דור תורג'מן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
בדרך הנכונה. תורג'מן/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב מרוצים מההתאוששות של בית"ר תל אביב בת ים שניצחה אתמול 0:3 את מכבי בני ריינה ובסך הכל רשמה 10 נקודות ליגה בארבעת המשחקים האחרונים. אחרי פתיחת עונה נוראית שהובילה לפיטוריו של המאמן אליעזר בן אהרון, הצליחה הקבוצה אליה מושאלים רבים משחקני מכבי תל אביב להתאושש והיא עם הפנים קדימה לטפס מעל הקו האדום.

במכבי תל אביב עוקבים בכל משחק אחר השחקנים המושאלים ומרוצים מאוד מההתקדמות של אור רויזמן ודור תורג'מן. צמד שחקני ההתקפה מרשימים מאוד במשחקים האחרונים. אתמול כבש תורג'מן בן ה-18 בלבד שער נהדר מול בני ריינה וסחט פנדל בהמשך במהלך מבריק בו הקפיץ מעל המגן שמולו. רויזמן כבש בתחילת החודש רביעייה מול הפועל רמת גן ובמכבי תל אביב מאמינים שהוא בדרך הנכונה.

שחקנים נוספים שמושאלים ממכבי תל אביב ונראים בהתקדמות טובה הם אסף הרשקו, איתי בן חמו, אייל חן ותומר מכלוף.

ביום שישי הקרוב תארח בני יהודה את בית"ר תל אביב בת ים והמאמן מלאדן קרסטאיץ' עשוי להגיע לבלומפילד כדי לצפות לראשונה בשחקנים המושאלים שמעניינים את מכבי תל אביב לקראת העתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully