וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מתכנן שני שינויים בהרכב מכבי חיפה לקראת מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 11:36

תכונה מיוחדת בחיפה לקראת המפגש מול הצהובים: פלאניץ' יחזור למרכז ההגנה, רודריגס לא יהיה בסגל וההערכה היא שבכר ישלח להרכב את רז מאיר כמגן שמאלי. רביעיית ההתקפה הרגילה תמשך לפתוח ביחד

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 6:0/ספורט1

תכונה רבה בחיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. על אף שיש עוד ארבעה ימים למשחק הגדול, האווירה המיוחדת לקראת המשחק כבר מורגשת במועדון ובעיר. במסגרת המירוץ מול הפועל באר שבע בצמרת הגבוהה, מכבי חיפה תשחק הפעם אחרי הקבוצה של אלונה ברקת, כך שאם הפועל באר שבע תנצח ביום ראשון את בני סכנין, הפער שוב יצמח ל-5 נקודות לטובתה ומכבי חיפה תהיה חייבת לנצח כדי להקטין ל-2.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יגיע למשחק בפער 5 מהפסגה? בכר/ברני ארדוב

שני שינויים צפוי ברק בכר לערוך ב-11 שלו לקראת מכבי תל אביב ביחס להרכב שפתח בניצחון הגדול על בני סכנין (0:6) בשבת שעברה. בוגדאן פלאניץ' שלא היה בסגל בגלל צהובים יחזור והוא אמור לפתוח במרכז ההגנה במקום עפרי ארד. חוסה רודריגס שפתח כמגן שמאלי נגד בני סכנין פצוע ולא יהיה בסגל. ההערכה היא שבכר ישלח להרכב את רז מאיר כמגן שמאלי למרות שסאן מנחם כבר חזר להתאמן והוא גם נספר כאופציה להרכב, אם כי צריך עדיין זמן להתאוששות מלאה מהפציעה שעבר. ראיין סטריין אמור לפתוח שוב כמגן ימני ונראה שבכר, שבעבר שיחק לא פעם בין מערכים שונים, יישאר עם שני בלמים ולא יעבור למערך של שלושה בלמים.

עוד בוואלה!

לירן ליאני ישפוט את המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב

לכתבה המלאה

הכוח הגדול של מכבי חיפה וזה שיוצר עבורה את ההרתעה הכי גדולה שהיא פיתחה ימשיך יחד בחלק הקדמי. מדובר על צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד. הרביעייה הזו תפתח שוב יחד וכמו בכל משחק, תהווה את האיום המרכזי על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully