וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אדרי עזב את מכבי נתניה וחזר למ.ס. טירה מליגה א'

29.12.2021 / 16:11

היהלומים נענו לבקשת הקשר והודיעו על שחרורו, הוא מיד אחר כך השלים את חזרתו למועדון אליו השתייך לפני המעבר לבית"ר ירושלים ב-2019

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

שלום אדרי חזר לליגה א'. מכבי נתניה הודיעה היום (רביעי) על כך שנענתה לבקשת השחקן להשתחרר מחוזהו, והוא שעה קלה אחר כך חתם רשמית במ.ס. טירה, המדורגת שישית בליגה א' צפון שהובסה על ידי הפועל חדרה בסיבוב האחרון בגביע המדינה ובתחילת החודש מינתה את שחקן העבר נועם שוהם למאמנה החדש. אדרי, כידוע, כבר שיחק בעבר בטירה וכעת ינסה לסייע לה במשימתה להעפיל לליגה הלאומית.

שלום אדרי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר לטירה. שלום אדרי/ברני ארדוב

אדרי בן ה-27 החל את דרכו בבית"ר טוברוק, אולם בקיץ 2012 הצטרף לעירוני רמת שהשרון שהייתה אז בליגת העל. בעונת 2015/16 הוא עבר למכבי נתניה, אבל כעבור מספר חודשים חזר לרמת השרון וממנה המשיך להפועל כפר שלם, צעירי כפר כנא, עירוני טבריה ומ.ס טירה, עד שבקיץ 2019 חזר לליגת העל כשחתם בבית"ר ירושלים. עם זאת, בשנתיים האחרונות אדרי ממעט לשחק ורק ב-2021 עבר בהפועל חדרה, חתם בקיץ בהפועל אום פאחם והתיר את חוזהו לטובת מעבר למכבי נתניה, במדיה רשם העונה 11 הופעות בכל המסגרות, אך לא הצליח לבשל, להבקיע או להשלים 90 דקות באף אחד מהמשחקים. הוא למעשה ביקש לעזוב מכיוון שלא השתלב, רצה לשחק יותר והאמין שהגיעו לו דקות משמעותיות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully