וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר הוצג: "כדורגל זו השריטה שלי, לא יכול לשבת בבית"

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 19:04

10 ימים בלבד אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, המאמן הוותיק התחיל לעבוד במכבי פתח תקוה: "אדבר עם גיא לוזון ואני בטוח שהוא יעזור". אבי לוזון: "ניר ימשיך אם הקבוצה תישאר בליגה"

מסיבת העיתונאים של מאמן מכבי פתח תקוה טל רזניק/צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: טל רזניק

שעות ספורות אחרי שמונה למאמן מכבי פתח תקוה, הוצג ניר קלינגר כמאמן הקבוצה וערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת (15:00, ספורט4). קלינגר שפוטר מהאדומים רק לפני 10 ימים נכנס במהירות לנעליו של גיא לוזון, שהודיע על התפטרותו אחרי ההפסד למכבי תל אביב, והמאמן הוותיק דיבר על תכניות ההישרדות של נועלת הטבלה והמשחק הפיקנטי מול האקסית.

אבי לוזון אמר בפתיחת הדברים: "אחרי שישבנו פחות משעה סיכמנו את כל הדברים. ניר הרשים אותי, הוא חדור מוטיבציה ואמונה ב-100 אחוז שישאיר את הקבוצה כמה שיותר מהר בליגת העל. כמובן שאעמיד לרשותו כל בקשה מקצועית. אני מאמין בכל ליבי שהוא יביא אותנו לחוף מבטחים. אני מודה לגיא על כל מה שעשה. לפעמים אין מנוס, קרה מה שקרה, אני מאחל לו הצלחה מכל ליבי והצלחה הכי גדולה בעולם לניר קלינגר. כמובן שאם ישאיר אותנו בליגה, הוא יהיה מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה".

ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה עם אבי לוזון. לילך וייס רוזנברג
לא חיכה הרבה בבית. ניר קלינגר/לילך וייס רוזנברג

על ההחלטה לחזור במהירות לפעילות: "אני אוהב כדורגל, זו השריטה שלי, אני לא יכול לשבת בבית. אני לא אחד שיכול ליהנות מחופש, גם אם המשכורת שלי מובטחת. זה לא שמוביל אותי. ברגע שאבי יצר קשר, מיד באתי לפגישה".

על גיא לוזון: "אני מכיר את גיא הרבה שנים, צר לי על כל מי שעוזב קבוצה כמאמן. זה דבר קשה, עברתי את זה כמה פעמים. אדבר איתו ואני משוכנע שהוא יעזור לי".

על המצב של מכבי פתח תקוה בטבלה: "אני לא פוחד מאתגרים, זה ספורט, זה כדורגל ולא מלחמה. לפעמים נראה שאני משתגע ואמוציונלי, אבל גם אם אני מראה שפת גוף של מישהו שאכפת לו - זה רק ספורט. זה אתגר גדול, משימה מאתגרת, מעניינת, חשובה. אני מתכוון לעשות הכול כדי שהקבוצה תישאר בליגה. המצב ברור לכולם ומפה נצטרך להתיישר לדרך של עבודה מאתגרת. אנחנו מוכנים לזה.

"עברתי את זה גם בשנה שעברה, יש לי ניסיון ואני בטוח שאם הכול יעבוד - רכש, שיפור בצבירת הנקודות - נצליח באתגר. אני מעדיף להתמודד עם קשיים מאשר להיות אחד שיושב בבית, מסתלבט ומקבל משכורת. לקחתי את הג'וב הזה עם אהבה, ראש פתוח ואמונה גדולה".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר מונה למאמן מכבי פתח תקוה, שתנסה לצרף את עומרי אלטמן

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה עם אבי לוזון. לילך וייס רוזנברג
שיתוף הפעולה יצא לדרך. קלינגר עם לוזון/לילך וייס רוזנברג

על חלון ההעברות: "אני לא חושב שצריך מהפכה, אני חושב שצריך להתחזק במישורים מסוימים. שמתי את ה-אני מאמין שלי בשיחה עם אבי ואני חושב שאנחנו מסכימים כמעט על הכול. בשלב הזה עוד לא הגענו ל-5 בינואר אז בכלל אין מה לדבר. כשיגיע החלון אני מקווה שתנשוב דרכו רוח נעימה וצוננת".

על הפועל תל אביב: "אין לי מילה רעה להגיד, היה לי הכבוד לאמן את הפועל תל אביב במשך כמעט שלוש עונות. זה פרק שנגמר ואני מתחיל פרק חדש, כמו כל מאמן. אצלנו זה הולך בפרקים, אנחנו עובדים פעם פה ופעם פה. לפחות אני יודע שאני מחזיק מעמד במקומות הרבה זמן ואני מקווה שאשאר פה כמה שנים טובות".

על תחילת העבודה: "היה לי חשוב מאוד להעביר אימון היום, להתחיל לדבר על מה שאני חושב ואיך אני רוצה שהקבוצה תשחק. מחר כבר נרגיש שאנחנו ביחד שבוע ומחרתיים... זו הדרך היחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully